ACİL MOTOR YAĞI YARDIM !!!

Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
arkadaşlar motoruma 2.5 ay önce yağ koydum yaklaşık 700km yaptım motorcum geçenlerde dediki ya 1000km de bir ya ayda bir degişitiriceksin ama 2.5 ay oldu motora bi zarar vermişmiyim çok kafamı kurcalıyor bu soru bn bide devirsiz kullanıyorum motorumu kendi kendime diyorum kesin bi zarar gördüü acill yardımınıızı bekliyorum birde bana yağ markası önerebilirmisiniz 4zamanlı
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
1000 km olayına bişey diyemem, o motorun markasına göre değişiyor yani kitapçıkta yazana göre periyot uygulanır ama 1 ay çok saçma arkadaşım. tamam belli bir süre geçtikten sonra istersen 50 km kullan yinede yağ özelliğini kaybediyor ama bu 1 ay değil :) ne biçim ustalar var ya bu ülkede. ulen kızmıyım diyorum ama sinir ediyorlar adamı. kardeşim bu iş senin mesleğinse aç biraz oku ya, öyle iki civata sıkmakla sübap ayarı yapmakla kendilerini mühendis sanıyor bazı ustalar. tabi usta denirse

zaten ben genelde usta neyi tavsiye ederse tam tersini yapıyorum :) mesela castrol derse motul alıyorum :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kardeşim dur sakin ol sen motorunda bi anormallik hissettin mi ki hemen motorum zarar görmüş diyosun? Sakin ol sen birşey olmamıştır. Ustanın dediğine katılıyorum. 1000 km de değiştirmen sağlıklı olur.
Forum da yağla ilgili birçok konu var. İncelemeni öneririm.
Eğer bulunduğun yerde bulabiliyosun. Castrol Power 1 4T 10-40.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
aynen arkadaşım kesnilikle 2.5 ay dan bir zarar olmaz. eğer 2 ayda bir değişmesi gerekiyorsa bile yinede bir zararı olmaz, olsa bile bizim asla fark edemeyeceğimiz kadar küçük zararı olur o da önemsiz. bu arada castrol, mobil, shell v.s aklına gelebilicek her markayı kullandım önemli olan duyulmamış marka olmaması. yani sen bu saydıklarımdan birini al 10*40 benim tercihim
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
sağalun arkadaşlar semih cbr dan memnunmusun 2011 ler enjecsiyonlu galiba yakıtı ve performansı nasıl ?
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
yakıtı bir türlü test etmek nasip olmadı ama 100 km de 2.7 lt civarı olması lazım. ben çok memnunum 125 cc kategorisinde alabileceğin en iyi motorlardan biri.
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
25
2.7 aşagı yukarı benmde öyle harlamassam kaça aldın sorması ayıp ?
 
Katılım
13 Eki 2011
Mesajlar
518
bende yağı değişecektım ama alt tapayı acamadım bi turlu.genelde kendı kapadıgımı rahat acardım ama bu kez acamadım.
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
motoruna zarar gelmemeştir endişelenme..rodaj döneminde olduğu için 1000 km de gel değişelim demiştir motorcun.. Doğruda söylemiş.. Bir yağı açtıktan sonra ya ömrüne göre km yapacaksın, yada km yapamazsan 6 ayda bir değiştireceksin.Çünkü yağ açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü oluyor.. Yukarıda arkadaşın biri castrol power 1 10 -40 kullanman için öneride bulunmuş..Gerçekten harika bir yağ..Kaliteli yağlar arasında yer etmiş bir marka..Motoruna zarar gelmemiştir.. Bu yağı koyuktan sonra km ni bi kağıda yaz ruhsatını arasına koy.. 1500-2000 km de bir değişim yaparsan senin için sağlıklı olur..
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1,365
motoruna zarar gelmemeştir endişelenme..rodaj döneminde olduğu için 1000 km de gel değişelim demiştir motorcun.. Doğruda söylemiş.. Bir yağı açtıktan sonra ya ömrüne göre km yapacaksın, yada km yapamazsan 6 ayda bir değiştireceksin.Çünkü yağ açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü oluyor.. Yukarıda arkadaşın biri castrol power 1 10 -40 kullanman için öneride bulunmuş..Gerçekten harika bir yağ..Kaliteli yağlar arasında yer etmiş bir marka..Motoruna zarar gelmemiştir.. Bu yağı koyuktan sonra km ni bi kağıda yaz ruhsatını arasına koy.. 1500-2000 km de bir değişim yaparsan senin için sağlıklı olur..
bizde koray beyi arıyoruz adam karabatak mübarek oradan dalıyo buradan çıkıyo...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst