Acil aliniklarim

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba arkadaslar ekipmanimi yeniliyorum aradiklarim sifir yada sifir ayarinda 2.el 4 mevsim belden oturmali xl yada xxl ceket boy 190 kilo 90 siz tahmin edin :) cene acilir kask yada tomcat modeli olabilir xl beden son olarakta gözlük ariyorum iyisinden aynali ve polarize kemik cerceveli Alanya/Antalya cevresi olursa iyi olur :)
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
abi nolan kask var bloutut sistemli n103 model 400 e verecem düşünürsen vereyim 2 el :D
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
mete_han da hiç kullanılmamış held ceket var 150 tl ye, ona da ulaş
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Xl beden Prohel 3004 montum var. Hic kullanmadim. Dusunurseniz 100 liraya veririm.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst