- Katılım
- 10 Eki 2017
- Mesajlar
- 1,413
- Motosikleti
- Ns200
- Konu Yazar
- #1
Merhaba,
Gidon yükseltme taktığım için sol kumanda kablolarını saran kabloda fotoğraftaki gibi bir kırılma meydana geldi. Yağmur suyunun aşağı kadar yürümesi çok zor ama yine de burayı sarıp kabloları da kirden tozdan korumak istiyorum. Normal elektrik kablosu sarsam sürekli atacak ve yapış yapış olacak. Makaron yapsam güzel olur ama onun için de bütün kabloları sökmek gerek. Makaron tarzında ama dışarıdan uygunalacak bir malzeme var mıdır. Ne ile kapatabilirim burayı.
Gidon yükseltme taktığım için sol kumanda kablolarını saran kabloda fotoğraftaki gibi bir kırılma meydana geldi. Yağmur suyunun aşağı kadar yürümesi çok zor ama yine de burayı sarıp kabloları da kirden tozdan korumak istiyorum. Normal elektrik kablosu sarsam sürekli atacak ve yapış yapış olacak. Makaron yapsam güzel olur ama onun için de bütün kabloları sökmek gerek. Makaron tarzında ama dışarıdan uygunalacak bir malzeme var mıdır. Ne ile kapatabilirim burayı.