Açıkta kalan kablolar için makaron tarzı suya dayanıklı malzeme arıyorum

Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Merhaba,

Gidon yükseltme taktığım için sol kumanda kablolarını saran kabloda fotoğraftaki gibi bir kırılma meydana geldi. Yağmur suyunun aşağı kadar yürümesi çok zor ama yine de burayı sarıp kabloları da kirden tozdan korumak istiyorum. Normal elektrik kablosu sarsam sürekli atacak ve yapış yapış olacak. Makaron yapsam güzel olur ama onun için de bütün kabloları sökmek gerek. Makaron tarzında ama dışarıdan uygunalacak bir malzeme var mıdır. Ne ile kapatabilirim burayı.

28958648_2106185632947831_5301795552457916416_n.jpg
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Makaronu dikine yar. Sonra kabloya sarıp zımbala, yapıştırıcı sür veya tel ile sabitle. Böylece kabloyu sökmeden makaronu geçirmiş olursun.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
3M'in vinil elektrik bantını kullan, yapışkanı yoktur, çektiğinde 10 kat uzar, bisiklet gidonu bantı sarar gibi sararsın.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Pratik bir çözüm olarak şambriyel sarıp siyah plastik kelepçe ile sıkabilirsin.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
2,340
Normal elektrik kablosu sürekli atıp yapış yapış olmaz. Ben hep kullanırım bi sıkıntı görmedim.
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
125
Hizbullah bandı diye bişi var, gülmeyin çok işe yarıyor. Gri renk içi örgülü, pahalıdır ama ömürlük olur.
 
Katılım
12 Haz 2014
Mesajlar
547
elektrik bantları bir süre sonra sökünce yapış yapış iz bırakıyor.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
Gidin gırtlak kablo borusu ve bez bant alın(tesa marka olsun), önce 1 kat güzelce sarin,üstünede boruyu gecirin bastan sona basindan ve sonundan plastik kelepce atin yillarca sorunsuz kullanirsiniz.
 
Katılım
4 Ocak 2017
Mesajlar
125
Aynısı başıma geldi...
img_5336-e1516545430561.jpg


Lehimledim Makaronladım.
Akabinde Makaron üzerine kaliteli kumaş bant çektim.
Babam oto elektrikçi komple tesisat döşerken dahi kumaş bant kullanıyor.Tabi araba motosiklet kadar su görmüyor ayrı konu.
Ama kumaş bant fazlasıyla güven verdi bana.
Benimde zamanla sağa sola dönmenten kablolarım aşınmış korna kablolarım kopmuştu.
Nedense bitirdikten sonra resim çekmemişim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst