Acı SON!

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Cumartesi günü sabah saatlerinde , TEPEBAŞI mahallesinde arabayla gezerken , ileride bir trafik kazası olduğunu gördüm...
Fakat çok ilginç ki , 2 aracın karıştığı kazada , sadece 1 kamyonet görünüyordu!Maalesef yakınlaşınca ,
anladım ki kamyonetin altında , AMA TAM ALTINDA , yani abartısız motosikletin (scooter) tam olarak kamyonetin altına girmiş bir görüntüyle karşılaştım.

Arabada annemler olduğu için tabi durup , olaya bakamadım , (normal trafik kazalarında eğer işe yaramayacaksam durmam),
fakat motosiklet kazası beni de etkilediği için , elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım...

Ertesi gün beklediğim , kötü haberi , basından duydum...

ESKİŞEHİR SAKARYA GAZETESİ :

İsmet İnönü Caddesi Tepebaşı Polis Merkezi önünde meydana gelen kazada,
Emre Yumurtacı (21) idaresindeki 26 SF 930 plakalı motosiklet, H.Ç (46)
yönetimindeki kamyonla çarpıştı. Kazada, kamyonun altına giren motosikletin
sürücüsü ağır yaralandı. Emre Yumurtacı, ambulansla götürüldüğü Yunusemre
Devlet Hastanesi'nde müdahalelere rağmen kurtarılamadı. Kamyon şoförü gözaltına alınırken, trafik ekipleri kazayla ilgili inceleme başlattı.

Ölen kişiye Allahtan rahmet , yakınlarına başsağlığı diliyorum...

MOTORİZE26 (Volkan)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
allah rahmet eylesin yakınlarına başsağlığı dileyelim buradan..gerçekten üzüldüm:(
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
allah rahmet eylesin

yaw koruyucu elbise , kask yokmuydu...diyicem ama komyon altında dağ olsa ezilir be...neyse..dikkat arkadaşlar önünüzü en az 500 m görmüyorsanız asılmayın gaza...motorda kaporta bizleriz ve tamiri bazen zor olabiliyor..
 
Katılım
4 May 2004
Mesajlar
1,160
tühh yaa havalar düzelmeye başlar başlamaz kaza haberleri de gelmeye başladı.. :( çok yazık.. Allah rahmet eğlesin..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke yazmasaydın mete
bir ömür bu psikoloji ile giderim
 
Katılım
17 Eki 2004
Mesajlar
542
Çok üzüldüm ya,biraz önce de Barış abinin yazdıklarını okumuştum.Allah rahmet eylesin.
Bir insanı öldüren kamyon şöförü 8'de 8 kusurlu bile olsa ne kadar hapis yatacak acaba?
 
Katılım
8 Mar 2006
Mesajlar
457
üzücü bir kaza..
yakınlarına başsağlığı ve Allah'tan sabır vermesini dilerim..
Allah rahmet eylesin..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
:salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut: :salut:
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
Vah garibim.... Bahsettiğin arkadaşı tanımazdım ancak motor kullanması benim kardeşim olması için yeterli bir sebeptir... Allah günahlarını affetsin ve nur içinde hur içinde rahat uyusun... En çok istediği motorları bulsun, kullansın, motorla uyusun... Allah Rahmet Eylesin...
 
Katılım
10 Ocak 2006
Mesajlar
272
Allah rahmet eylesin.

4 gün kadar öncede ümraniye de ölümlü bir motosiklet kazası olmuş. piyasada motorlar arttıkça kaza haberleri de artmaya başlayacak sanırım. çok dikkatli olmak lazım. zaten araba, kamyon, minibüs vs sürücüleri kazma gibi kullanıyorlar. bugün bir kaza da ben atlattım. adam karşı şeritten sinyalsiz ve aniden önüme kırdı sokağa saptı. arkasından zor sıyırdım. sponra döndüm peşine durdurdum. içinde 60 lık bir amca var. neden bu şekilde kullanıyorsun dediğimde bana dikkatsizliğime ver dedi. ulan iş bak moruk trafikte mayın gibi geziyor milleti tehlikeye atıyor birde dediğne bak. hatta bunun için mi peşimden geldin dedi. yahu artık bu trafikteki yaş sınırını getirmek lazım. hatta belli bir yaş sonrası 6 ayda bir muayene de yapmalı.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
25
Allah rahmet eylesin.Her önüne gelen pervasızca motosiklet kullandıgı süreceğe bu tür haberlerle malesef karşılaşıcağız
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaf böyle haberleri duyunca motorumu satmayı düşünüyorum..
çok üzücü bir olay,
annem hep oğlum bırak motoru yüreğimizi yakma diyor, şimdi bu hayatını kaybeden arkadaşın ailesini düşündükçe içimden sat şu motoru diye bir ses geliyor.. ama dikkat etmekten başka yapacak şey yok..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst