Haberi bugün iş yerinde öğrendim.. Kazaya neden olan minibüs bizim fabrikanın servisi. Topçular arabalı vapuru (İzmit) istikametinden, Yalova'ya doğru 16:00-24:00 vardiyasını bırakmak için geliyormuş. Olay tam Yalova girişinde bizim mahallenin (G.O.P. Mh) dönüşün yasak olduğu ışıklarda meydana gelmiş. Işık gece saatlerinde sürekli sarı yanıp söner, servisin girdiği istikametten dönüş zaten yasak olduğundan ışık yok. Serviste bulunan arkadaşların anlattığına göre, şöför (Defalarca bu adam birgün birini öldürecek değiştirin dememize rağmen değiştirilmeyen yaşlı bir amca) direk yola dalmış, merhum arkadaş minibüse çarptıktan sonra birinin çarpıtığı anlamış. Yine arkadaşlar, çok hızlı geliyordu, ama minibüsün yola çıkacağını tahmin etmedi zaten sağ şeritteydi, belki minibüs kafayı sokar sonra geçmesini bekler diye tahmin ettiğinden fren dahi yapmamış. Sadece 1 mt fren izi olduğunu söylediler. Kafasında kask yoktu denilsede, kaskı olay yerinin bir kaç metre uzağında gördüğünü söyleyen arkadaşlarda var. Yoldan geçen ambulansın müdahale etmesine gerek kalmamış, olay yerinde ölmüş arkadaş. Zaten ambulanstakilerde yanlarından hızla geçtiğini görmüşler. Çok acı bir durum, bugün arkadaşlar anlattıkça inşallah tanıdık biri, bizden değildir diye dua ettim, ama bizden yada değil yinede can sonuçta. Yaşlı servis şöförümüzde sanırım içeriden çıkamayacak uzun süre. 8'de 6 kusurlu bulunmuş.. İstediğiniz kadar usta sürücü, motosiklet sürücüsü olun.. Böyle soluna sağına bakmayan, ayna bile kullanmayan, hatalı olduğu halde korna basan kamyonlara ne var diye çıkışan aptal sürücüler oldukça azami dikkatli olun yollarda. Hepimizin başı sağolsun...