Acı Kaybımız

Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
mekanı cennet olsun kardeşimizin yine bir ışık söndü yine bir hayaller sonsuza dek hayal olatak kalcak
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Haberi bugün iş yerinde öğrendim.. Kazaya neden olan minibüs bizim fabrikanın servisi. Topçular arabalı vapuru (İzmit) istikametinden, Yalova'ya doğru 16:00-24:00 vardiyasını bırakmak için geliyormuş. Olay tam Yalova girişinde bizim mahallenin (G.O.P. Mh) dönüşün yasak olduğu ışıklarda meydana gelmiş. Işık gece saatlerinde sürekli sarı yanıp söner, servisin girdiği istikametten dönüş zaten yasak olduğundan ışık yok. Serviste bulunan arkadaşların anlattığına göre, şöför (Defalarca bu adam birgün birini öldürecek değiştirin dememize rağmen değiştirilmeyen yaşlı bir amca) direk yola dalmış, merhum arkadaş minibüse çarptıktan sonra birinin çarpıtığı anlamış. Yine arkadaşlar, çok hızlı geliyordu, ama minibüsün yola çıkacağını tahmin etmedi zaten sağ şeritteydi, belki minibüs kafayı sokar sonra geçmesini bekler diye tahmin ettiğinden fren dahi yapmamış. Sadece 1 mt fren izi olduğunu söylediler. Kafasında kask yoktu denilsede, kaskı olay yerinin bir kaç metre uzağında gördüğünü söyleyen arkadaşlarda var. Yoldan geçen ambulansın müdahale etmesine gerek kalmamış, olay yerinde ölmüş arkadaş. Zaten ambulanstakilerde yanlarından hızla geçtiğini görmüşler. Çok acı bir durum, bugün arkadaşlar anlattıkça inşallah tanıdık biri, bizden değildir diye dua ettim, ama bizden yada değil yinede can sonuçta. Yaşlı servis şöförümüzde sanırım içeriden çıkamayacak uzun süre. 8'de 6 kusurlu bulunmuş.. İstediğiniz kadar usta sürücü, motosiklet sürücüsü olun.. Böyle soluna sağına bakmayan, ayna bile kullanmayan, hatalı olduğu halde korna basan kamyonlara ne var diye çıkışan aptal sürücüler oldukça azami dikkatli olun yollarda. Hepimizin başı sağolsun...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Ah Lucas ah! 10'undan 9'u aynen senin yazdığın tarzda sürücüleri olan bir memlekette motorlu olsan ne olur yaya olsan ne olur? Zeynep Kamil'de karşıdan karşıya geçmek isteyen arkadaşıma bodoz'un biri girdi.Çocuk 12 gündür komada.Bu canilerin evinde oturan birini öldürmeyeceğinin garantisini kim verebilirki? Yarısn sizin servise yeni gelen adama bak bakalım eskisinden farkı olacakmı?
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
(Defalarca bu adam birgün birini öldürecek değiştirin dememize rağmen değiştirilmeyen yaşlı bir amca)

Çok acı...Olayda ağır ihmal var.Avrupa'da olsa şikayet edilir ve ehliyeti bile alınırdı elinden.Ancak biz böyle şeyleri "ispiyonlama" olarak görüyoruz ve bu kişileri yadırgıyoruz.İşte Avrupa'lıyla aramızdaki zihniyet farkı bu.İşini tam ve doğru yapmayanlar şikayet edilseydi biz yaşam standartları olarak çoğu Avrupa ülkesinin önünde olurduk şimdi.Bizi bu hale getiren ve bu genç arkadaşın ölümüne neden olan olgu aynı : Vurdumduymazlık.

Arkadaşımızın da trafite o kadar hızlı gitmemesi, hız sınırını aşmaması gerekiyordu.Ancak burada yasaların ve yasa koyucuların da vebali var.O hız limiti 70 değil olması gerektiği gibi 90 veya 100 km/s olsaydı belki limiti geçme gerekliliği hissetmeyecekti.

Nur içinde yatsın.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
hepiniz çok sağolun dualarınızı esgirmezseniz çok sevinirim.evet lucas canımızdan can gitti,daha kazadan saatler önce bana yağmurda motorla çıkma otur çay iç diyordu şimdi kara toprakta yatıyor..beynim zonkluyor gözlerim şişti..onu tanımanızı çok isterdim..herkeze iyiliği dokunan,kötü düşüncelerden çok uzak biriydi..hepimiz çok dikkatli olmalıyız.o şöföre gelince madem sizin servisiniz olurda denk gelirseniz bi tanıdıgına fln,içerden çıksada dışarda hayat yok ona..yemin ederim şuan karşımda olsa kafasına tek kurşunla bitirirdim..inşallah vicdanıda onu yer bitirir en yakın zamanda geberip gider..

ne olur çok dikkatli olun arkadaşlar ne olursunuz..ilanı vardı sahibinden.com da keşke satılsaydı da bu olay gelmeseydi başına hayat hiç affetmiyor..geçen gün anlatmıştı yine yalovadan gelirken yagmura yakalanmış kaskı çıkarıp gelmiş göremediği için yolu kaza saatinde yağmur yağıyorduysa kaskı çıkarmış olabilir o yüzden..daha çok usta değildi motorda ama çok riske giriyordu çok tehlikeli makaslara giriyordu..herkez uyardı onu etrafındaki herkes anlayan anlamayan herkez.bisiklet kullanmayı bilmeyenden tek R1 le tek teker trafikte gezenine kadar herkez uyardı..sizde dikkat edin.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hep kaza derlerdi, canlar yanar, birileri konu açar herkes başımız saolsun derdi.. Bu sefer durum gerçekten farklı arkadaşlar benim için. Hiç tanımıyorum arkadaşı, ama hergün döndüğüm yol, hergün selamlaştığım servis şöförü.. Bugün yağmurlu olmasına rağmen motorla gittim işe yine. Haberim yoktu olaydan, fabrikadan içeri girince herkes bana acır gibi baktı, endişeli gözlerle. Olayı bizzat yaşamış olanlar, bütün gün nasihatlerde bulundu.. ALLAH hepimizi korusun böyle aptal sürücülerden..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
OLDU MU ŞİMDİ SABAH SABAH... OL-MA-DI
çayımı poaçamı aldım . açtım sitemizi. aklımca keyif yapacam...

:( mekanı cennet olsun :(((
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Haberi bugün iş yerinde öğrendim.. Kazaya neden olan minibüs bizim fabrikanın servisi. Topçular arabalı vapuru (İzmit) istikametinden, Yalova'ya doğru 16:00-24:00 vardiyasını bırakmak için geliyormuş. Olay tam Yalova girişinde bizim mahallenin (G.O.P. Mh) dönüşün yasak olduğu ışıklarda meydana gelmiş. Işık gece saatlerinde sürekli sarı yanıp söner, servisin girdiği istikametten dönüş zaten yasak olduğundan ışık yok. Serviste bulunan arkadaşların anlattığına göre, şöför (Defalarca bu adam birgün birini öldürecek değiştirin dememize rağmen değiştirilmeyen yaşlı bir amca) direk yola dalmış, merhum arkadaş minibüse çarptıktan sonra birinin çarpıtığı anlamış. Yine arkadaşlar, çok hızlı geliyordu, ama minibüsün yola çıkacağını tahmin etmedi zaten sağ şeritteydi, belki minibüs kafayı sokar sonra geçmesini bekler diye tahmin ettiğinden fren dahi yapmamış. Sadece 1 mt fren izi olduğunu söylediler. Kafasında kask yoktu denilsede, kaskı olay yerinin bir kaç metre uzağında gördüğünü söyleyen arkadaşlarda var. Yoldan geçen ambulansın müdahale etmesine gerek kalmamış, olay yerinde ölmüş arkadaş. Zaten ambulanstakilerde yanlarından hızla geçtiğini görmüşler. Çok acı bir durum, bugün arkadaşlar anlattıkça inşallah tanıdık biri, bizden değildir diye dua ettim, ama bizden yada değil yinede can sonuçta. Yaşlı servis şöförümüzde sanırım içeriden çıkamayacak uzun süre. 8'de 6 kusurlu bulunmuş.. İstediğiniz kadar usta sürücü, motosiklet sürücüsü olun.. Böyle soluna sağına bakmayan, ayna bile kullanmayan, hatalı olduğu halde korna basan kamyonlara ne var diye çıkışan aptal sürücüler oldukça azami dikkatli olun yollarda. Hepimizin başı sağolsun...

Belirli bir yaştan sonra sürekli akli denge, sağlık, refleks gibi konularda yeterlilik sınavına girmeliyiz.

Babamda olsa bu kişi bende olsam, yetersizsem ehliyetim alınmalı.

Yollar böyle amca dolu, kızınca aaa amca ayıp, arkadaş bunun ayıbı yok, amca serseri kurşun gibi dolaşıyor, 80-90 yaşında ehliyetim var diye trafikte herşeyi yapmamalılar.

Aşırı hızın cezası ölüm değil arkadaşlar, en fazla 500ytl para, o yüzden ben intehar demem buna, cinayet başka bir şey değil.

Ben otomobil kullanırken, otoban çıkışı kaçırınca yeri geliyor 40+40 toplam 80km yol yapıp dönüyorum, halbuki geri vitese taksam 1km geri geri gitsem bitecek ama katil değilseniz yapamıyorsunuz.

Her işte bir hayır vardır, belkide amca bir otomobille çarpışıp daha tüyü bitmemiş bebelerin ölümüne vesile olacaktı, vefat eden arkadaş arkadaş bunu bu şekilde engellemiş oldu.

Toprağı bol mekanı cennet olsun.:pale:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
allahım sana sığınıyorum sen bizleri koru
özden arkadasımızın ailesine sabır diliyorum
allah rahmet eylesin toprağı bol olsun

genç yaşta bu ceza oysa yapacak kimbilir neleri vardı yarım kalan ;
nur içinde yatsın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah rahmet eylesin. mekanı cennet olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst