Allah rahmet eylesin aslan gibi delikanlıymış bu sitede motosikletle hızlı gitmeyi savunanlara sanki marifetmiş gibi öğünenlere her zaman elimden geldiğince bir takım sözler yazıyorum bu yüzden belki antipatik oluyorum ama şu an içimiz yanıyor ve elimizden bir şey gelmiyor.
Geride kalanlara Allah sabır versin.