Acı Kaybımız

Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Allah rahmet eylesin..
Korkuyorum bigün bende patlıycam biryere diye..
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
son durak kara toprak, o vardı biz yoldayız. toprağın bol mekanın cennet olsun!
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Allah rahmet eylesin aslan gibi delikanlıymış bu sitede motosikletle hızlı gitmeyi savunanlara sanki marifetmiş gibi öğünenlere her zaman elimden geldiğince bir takım sözler yazıyorum bu yüzden belki antipatik oluyorum ama şu an içimiz yanıyor ve elimizden bir şey gelmiyor.
Geride kalanlara Allah sabır versin.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Allah Rahmet eylesın :( Ya hız yapmak kotu bısı yandan arac cıktıgına gore otoban yada bolunmus yol vs gıbı bır yol degılmıs ogle bır yolda 200 km/h :( Neyse bır can gıtmıs ne desek bos Allah sevdıklerıne sabır versın :(
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin, yakınlarına başsağlıgı diliyorum.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.birde şunu belirtmek istiyorum hız yapma deniliyor ama racing makine kullanıyoruz ne için.içimiz deki hız tutkusundan.ne kadarda bilsek ki bunun sonu iyi değil.ama elimizde değil işte o motorun üstüne çıkınca gerisi yalan.allah tekrar gani gani rahmet eylesin
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
rabbim günahlarını affeylesin....ailesine sabır versin....düşünmesi bile insanı korkutuyor....iyi amelleri cennet yolunda yardımcı olsun arkadaşımızın.....aminnn
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst