Acı Haber! Motor Kazası Ve Yine ölüm

Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Bugün sabahtan aldığım bir haberle çook sarsıldım. Yakın dostum,arkadaşım ve Motorcu dostum olan Mirkail adlı 38 yaşında dürüst,karakterli,yardımsever,candostu bir arkadaşımı dün (Cuma) Üsküdar'dan İşyerinden ayrılarak Kartal/Maltepe'deki evine E 5 karayolunda gitmeye çalışırken Trafik Magandası Serhoş bir sürücünün Kamyonetiyle arkadan çarpmasıyla ve bu kaza şiddetiylede başını asfalta sert birşekilde çarparak ve boyunu kırılarak hayata gözlerini kapatmıştır.
Kederli ailesine, yakınlarına, motorcu dostlarına başsağlığı diliyorum ve kendisinede beklenmedik bir zamanda kaybettiğimiz için mekanının cennet olmasını diliyorum.:pale:
Not. Lütfen çok dikkatli olalım arkadaşlar, artık üzücü haberler okumak istemiyoruz.
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
Bugün sabahtan aldığım bir haberle çook sarsıldım. Yakın dostum,arkadaşım ve Motorcu dostum olan Mirkail adlı 38 yaşında dürüst,karakterli,yardımsever,candostu bir arkadaşımı dün (Cuma) Üsküdar'dan İşyerinden ayrılarak Kartal/Maltepe'deki evine E 5 karayolunda gitmeye çalışırken Trafik Magandası Serhoş bir sürücünün Kamyonetiyle arkadan çarpmasıyla ve bu kaza şiddetiylede başını asfalta sert birşekilde çarparak ve boyunu kırılarak hayata gözlerini kapatmıştır.
Kederli ailesine, yakınlarına, motorcu dostlarına başsağlığı diliyorum ve kendisinede beklenmedik bir zamanda kaybettiğimiz için mekanının cennet olmasını diliyorum.:pale:
Not. Lütfen çok dikkatli olalım arkadaşlar, artık üzücü haberler okumak istemiyoruz.

:salut::salut: basımız sagolsun topragı bol olsun aılesıne ve yakınlarıne allahtan sabır dılıyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bugün sabahtan aldığım bir haberle çook sarsıldım. Yakın dostum,arkadaşım ve Motorcu dostum olan Mirkail adlı 38 yaşında dürüst,karakterli,yardımsever,candostu bir arkadaşımı dün (Cuma) Üsküdar'dan İşyerinden ayrılarak Kartal/Maltepe'deki evine E 5 karayolunda gitmeye çalışırken Trafik Magandası Serhoş bir sürücünün Kamyonetiyle arkadan çarpmasıyla ve bu kaza şiddetiylede başını asfalta sert birşekilde çarparak ve boyunu kırılarak hayata gözlerini kapatmıştır.
Kederli ailesine, yakınlarına, motorcu dostlarına başsağlığı diliyorum ve kendisinede beklenmedik bir zamanda kaybettiğimiz için mekanının cennet olmasını diliyorum.:pale:
Not. Lütfen çok dikkatli olalım arkadaşlar, artık üzücü haberler okumak istemiyoruz.

Başımız saolsun...:salut: Allahım Ailesine ve Yakınlarına sabır wersin İnşallah... :salut: nası bi Türkiye dir bu ya hiç güzel ülkemize vatanımıza yakışan şeylermi bunlar...yanlış anlamayın ölen kişiye değil magandalara dıyorum...
:farao:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Eski bir Üsküdarlı,Cumhuriyet liseli olarak Başınız sağolsun diyorum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Başımız sağolsun.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
allah rahmet eylesin.. abimizin mekanı cennet olsun.. Yakınlarına allahtan sabır diliyorum... :pale::pale:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yinemi ya ..... Allah rahmet eylesin yinemi alkol yinemi sorumsuzluk geçen anayolda gidiyorum bi panelvanın yanıda ışıklarda durdum adam dreksiyonda kafayı çekiyo ve kavşaktaki polisin gözünün içine baka baka içiyor ve acı olanda polis hiçbişey yapmıyor sonrada kaza bu klasik senaryolar hiç bizaman bitmez nede olsa biz türküz bize bişey olmaz......
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun allah kederli ailesine sabır versin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst