Acayip bir sorunum var

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar kış geldi ve her kış yaşadığım sorun yine başımda. Bu sefer delirme noktasındayım.
Motorun üzerine branda örtemiyorum .NEdeni kediler :) artık bıktım onlardan. Koltuğu ve motorun çeşitli yerlerini tırmalakmı dersiniz koltuğun üzerine işemekmi dersiniz her türlü rezillik var. Bundan nasıl kurtulurum.Branda görünce hemen altına tünüyorlar.Örtmeyincede motor yağmurda kalıyor :(
Hani eski kocakarı yöntemleri felan bileniniz varmıdır. Mesela sarmısak vs koysa faydası olurmu ( tamamen salladım fikir vermesi açısından)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst