- Katılım
- 24 Nis 2007
- Mesajlar
- 4,756
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar kış geldi ve her kış yaşadığım sorun yine başımda. Bu sefer delirme noktasındayım.
Motorun üzerine branda örtemiyorum .NEdeni kediler
artık bıktım onlardan. Koltuğu ve motorun çeşitli yerlerini tırmalakmı dersiniz koltuğun üzerine işemekmi dersiniz her türlü rezillik var. Bundan nasıl kurtulurum.Branda görünce hemen altına tünüyorlar.Örtmeyincede motor yağmurda kalıyor 
Hani eski kocakarı yöntemleri felan bileniniz varmıdır. Mesela sarmısak vs koysa faydası olurmu ( tamamen salladım fikir vermesi açısından)
Motorun üzerine branda örtemiyorum .NEdeni kediler
Hani eski kocakarı yöntemleri felan bileniniz varmıdır. Mesela sarmısak vs koysa faydası olurmu ( tamamen salladım fikir vermesi açısından)
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.