Abim bugün askere gitti

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
26
:salut:Canımdan çok sevdigim abim askere gitti gitmeden öncede benden bazı istekleri olmuştu benden askere gidince harşlık göndermemi ve o haçlıklada ve askeriyenin verecegi parayıda biriktirecegini ve bana Honda CBR 600 alacagını sölemişti inşallah olur diyorum ama gittigi için çok üzülüyorum ama MEHMETÇİK olmasa biz bugün rahat uyuyamazdık arkadaşlar abilerim ben işten geç geliiyorum belki sitenize giremeyebilirim lütfen abimin üyeligini silmeyin O benim çok sevdigim abim eger silinirse çok üzülür o sizlere çok iyi alışmıştı sizden çok şeyler ögrendi hepinize bu paylaşımı yaptıgınız için teşekkür ederim belki saçma olmuştur yazdıklarım ama idare edin ben abim kadar iyi bilmem forumu ALLAH bana ve aileme bol sabır versin:salut:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
üzüLme arkadaşım.GururLan.Vatani görev bu.. Umarım bu süre çabucaq geçer ve kavuşursunuz
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
allah kavustursun abine hayırlı teskereler herkes gidiyor kocum aslanlar gibi yapıp gelecek merak etme üzülme derim ama sen yinede üzüleceksin
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı teskereler.....

Abin kim?..Nicki ne?....
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
has torunuma sevgiler.hayırlı teskereler.:cat:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
ne uzuluyorsun ya buna uzulunur mu gururlanman lazım...gel teskere teskere...... hee abının nıckı neydı ??
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
bende Kasım 28 de yolcuyum allah sana ve aiilene bol sabır versin ama bu kadar üzelecek bişi yok kader de ne varsa o olur .okusaydık üniversite 5 ay yapıp gelirdik ama kö.ek gibi 15 ay yapacaz napalm Gel teskere Gel...
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Hayırlı tezkeler olsun.Üzülme aksine sevinmelisin sağ salim gelsin yeter
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
26
abi nick ne demek bilmiyorum teselliniz için sagulun pek fazla anlmam bu işlerden
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
benim abimde asker

şubatta gitti benim ki şimdi gaziantepte yapıyor şöför olarak mayın tarlalarının dibinde kardeş şunu imza yap mt ye



her ananın oğlu asker olur ama her kızın sevdiği komando olamaz
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Nası olsa her Türk ün basına gelen bişi :) üzülmeye gerek yok :) Gurur duy :) Her şey vatan için :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hayırlısıyla alır abin teskere üzülme sayılı gün geçer.

yalnız abin de akıllı adammış :) çünkü erbaş aylığı biriktirerek 600 rr alınmaz. alınsa ben yedek subay aylığıyla alırdım :) ama sen yine de para gönder abine. askerlik zordur parasız askerlik ise kabustur. Allah kavuştursun...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
24
Hayırlı tezkereler olsun, Allah kavuştursun kardeşim.
Ve üzülme gurur duy. Çünkü artık O bir TÜRK ASKERİ.
TR_Flag.gif



.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
kardeş güle güle gitsin... allah kavuştursun.. hayırlı teskerelerle geri döner inşallah...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst