- Katılım
- 2 Eyl 2006
- Mesajlar
- 26
- Konu Yazar
- #21
hayırlısıyla alır abin teskere üzülme sayılı gün geçer.
yalnız abin de akıllı adammışçünkü erbaş aylığı biriktirerek 600 rr alınmaz. alınsa ben yedek subay aylığıyla alırdım
ama sen yine de para gönder abine. askerlik zordur parasız askerlik ise kabustur. Allah kavuştursun...
Ewet ama birikmiş parasıyla alcak sanırım abi bana hayatım boyunca 3 kere söz verdi 1.telefon alcam dedi aldı 2.askere gitmeden önce seni motorla tatile götürcem dedi götürdü3.bilgisayar alacam dedi aldı.Ve bununla 4.sözü inanıyorumki verdigi sözü yapacaktır haa bide tüm abilerime ablalarıma teselli için teşekkür ederim MT"ye selam Yola Devam