Abiler Yeni Katildik Diyemi Böyle Yapiyorsunuz?

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Arkadaşlar Yeni Katildik Diyemi Böyle Yapiyorsunuz?

Kinetic Cup A Ne Dersiniz Yazdim Bir Kişi Bile Yorum Yapmadi Siz Yeni Gelenlere Hep Bölemi Yapiyorsunuz Hem Bu ötv Protesto Olayini Da Içine Katariz Süper Bi Etkinlik Olur
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Aramıza hoşgeldin arkadaşım..Herkes sabah mahmurudur..iş güç..sabırlı ol..
birazdan sıcacık bir ailaye geldiğini göreceksin:cat: sevgi ve saygının esirgenmediği günler dilerim..
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Hoşgeldin. Konuda sadece "üstadlardan yardım bekliyorum" yazarsan cevap gelmemesi normal.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
ne yazmalıyım yeni geldim dedim ya pek muhabbet ortamı nasıl bilmiyorum kusura bakmayın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Biz yeni gelenleri hiç sevmeyiz.::miiz1::

Hele güzel fikirlerle gelirlerse nefret ederiz.::angry2::

Hoşgeldin dostum:rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
129
dostum hoşgeldinn..akrebin dediği gibi sabah mamurluğundandır aile güsel kalıcı olman dileğiylee
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Günyadın

Daha dur bismillah 1 saat bile olmamış geleli.aslında heryeni gelene aynı anda 17.000 kişi birden hoşgeldin falan dedik geçenlerde ve malesef arkadaşımız mesaj manyagı oldu şuan bakırköy de garibim.yaaa nekadar üzücü dimi.
biz senide kaybetmemek için alıştıra alıştır sırayla h.gldin diyoruz kıymetini bil :):p :rendeer:
 
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
1,077
oh be sonunda benim motorumdan kullanan birisi çıktı siteden:cherry: hoş geldin dostum:rendeer:
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
415
Motosikleti
YAMAHA FZ6 N
Valla Bİr SÜrÜ Forum Sİtesİne Baktim En Krali Bu Sİtemİzİn DeĞerİnİ Bİlelİm Ve Her Zaman En Önde Bİz Olalim Dİye DÜŞÜnÜyorum Ses Getİrecek Etkİnlİkler Yapariz İnŞallah Herkese TeŞekkÜrler
 
Katılım
5 Ağu 2005
Mesajlar
70
hoş geldin arkadaşım. ooo bu işlem yenilere değil herkese. ayırım yok ben motocar kullanan varmı dedim şimdilik kimse yok acele etmiyecen sen yaz en alakasız zamanda millet seni bulur. bundan çook önce popcorn almıştım onunla ilgili sorular bile daha yeni geliyor. kaldıkı sen daha yeni açmışsın birazcık bekliyecen.
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
hoş geldin:rendeer: merak etme burda her motor sever seni kucaklayacaktır bağrına basacaktır seni
motorsiklet bir tutkudur kimisi için benim içinse hastalık BEN MOTOR MANYAĞIYIM :queen:
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
95
Bende Yeni Katildim Hoşgeldin Kardeş Burada Iyi Bir Ortam Var Gerçekten Iyi Bir Yer Inşallah Kalici Olursun
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
ama sen abiler demişsin bide :)
bayanlar üstüne alınmadı tabi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst