abart egzos yasakmı

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün arkadaşımın motorunu aldım en 500 biraz gezdim dükkanım önüne bitane trafik polisi geldi..bu egzosu çıkarıyosun dedi niye dedim çok ses ses kirliligi yapıyo dedi yoksa baglarım motorunu ceza yazarım dedi tabi okadar güzel türkçesi varki ne dedigini anlamadım..:mrgreen:neyse bende bu egzoslar yasal dedim adamlar deli gibi reklam yapıyo dedim özel magzalar var dedim polis demeye bin şahit denilen şahız yok yok siz bunu içini boşaltıyonuz dedi...yok diom anlamıyo özel yaptırdım kartalda diom yok diyo hala yasak bu egzos diyo ...tamam tamam dedim görmiyim bida dedi bende güldüm...öyle kapandı yani bu egzos yasakmıdır başınıza geldimi hiç...walla ben eger böyle bi yasak yoksa şikayet etmeyi düşünüyorum kaymakamlıga polis denen şahısı ...:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
bugün arkadaşımın motorunu aldım en 500 biraz gezdim dükkanım önüne bitane trafik polisi geldi..bu egzosu çıkarıyosun dedi niye dedim çok ses ses kirliligi yapıyo dedi yoksa baglarım motorunu ceza yazarım dedi tabi okadar güzel türkçesi varki ne dedigini anlamadım..:mrgreen:neyse bende bu egzoslar yasal dedim adamlar deli gibi reklam yapıyo dedim özel magzalar var dedim polis demeye bin şahit denilen şahız yok yok siz bunu içini boşaltıyonuz dedi...yok diom anlamıyo özel yaptırdım kartalda diom yok diyo hala yasak bu egzos diyo ...tamam tamam dedim görmiyim bida dedi bende güldüm...öyle kapandı yani bu egzos yasakmıdır başınıza geldimi hiç...walla ben eger böyle bi yasak yoksa şikayet etmeyi düşünüyorum kaymakamlıga polis denen şahısı ...:mrgreen::mrgreen:

adam doğru demiş maalesef:pale:
standart desibelden fazla bi ses varsa eksozunda cezayı keser+bağlar
standart eksozunu taktırıp araç muayenesine yollar sonra teslim alırsın
başın ağrır:pale:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
abart egzoz kesinlikle yasak polis insaflıymış bilmiyorsun diye ceza yazmamış
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abart yasak değil de ABARTI :) egzost yasaktır muhakkak...:cat:
abartlar o kadar da desibel kirliliği yaratmıyor.. ama bazıları var ki uuff..
7 mahalleden duyuluyor...
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ceza yazmasini anladimda baglamasini anlamadim benim motordada var yakalansam bagliycakmi yani:silent::silent:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Permatik yasak mı gibi birşey olmuş bu.

Performans egzost yasakmı diye sormak lazım.

Yasak olan belirli bir emisyon ve ses seviyesinin üstüdür, eğer motorsikletindeki performans egzost bu sınır seviyelerden herhangi birini veya her ikisini birden aşıyorsa tabiki yasak.
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw arkadaşlar kartalda bu motorlara egzos yapan bi abi yapmış yani el yapımı ama okadar degil yani normaldi ses standart bi harley düşünün yani abrttan kastım odur...
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
364
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
simdi direk bagliyolarmi yaniii:pr::pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ercan motor :)
ne ocaklar söndürdü orası :p
bir egzosta 300 ytl verenden tut onun egzostu sayesinde ceza yiyene kadar :):)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
250 cc lık motorun egsozu patlatıyorlar bende ayar oluyorun sırf gurultu . buyuk motorlarda o ses egsozdan degıl motordan gelıyor yani gücün sesi 750 cc mesela 3katı
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
ceza yazmasini anladimda baglamasini anlamadim benim motordada var yakalansam bagliycakmi yani:silent::silent:

İlk seferinde ikaz edilir ceza yazılır(115 ytl),ikinci seferde motor bağlanır,

Ben bu şekilde uyguluyorum ceza maddesini


30/1-b maddesi;

Servis freni ve ışık donanımları dışında diğer eksiklikleri bulunan araçlarla, görüşü engelleyecek veya araç içindekileri tehlikeye sokacak süs, aksesuar, eşya ve çıkıntıları olan veya çevredekileri rahatsız edecek şekilde duman ve gürültü çıkaran araçları kullanmak,

115 ytl para cezası ehliyetten 8 ceza puanı,


mümkün olduğunca yazmak istemiyorum ama bazıları olayı çok abarttıkları için çevreden şikayet gelmekte,özellikleri geceleri mahalle aralarında dolaşmaları rahatsızlık yaratmakta
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
okadar arabalarının egzoslarını delip 8 kişi şahine binip ona buna laf atmalrına bişey denmiyo motorcuların alt tarafa 50 60 desibel bile olmayan sese ceza yazıyolar..hadi ya ordan nebiçim iş..eminim o sahsın başka bi garazi vardı bize çünkü bi kaç motorcu oturup sohbet ediyoduk ilerden bakıp bi kaç dk bize bakarak konuştular sonra gelip okadar alaycı konuşuyolarki neyse nediyim artık ben kullanmaya devam onlar hep ceza yazsınlar bakalım ... adam kasksız korumasız trafikte saçma sapan haraketler yaparken nerdeler bilmem ....tabi bunlar benim düşüncem ...
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
okadar arabalarının egzoslarını delip 8 kişi şahine binip ona buna laf atmalrına bişey denmiyo motorcuların alt tarafa 50 60 desibel bile olmayan sese ceza yazıyolar..hadi ya ordan nebiçim iş..eminim o sahsın başka bi garazi vardı bize çünkü bi kaç motorcu oturup sohbet ediyoduk ilerden bakıp bi kaç dk bize bakarak konuştular sonra gelip okadar alaycı konuşuyolarki neyse nediyim artık ben kullanmaya devam onlar hep ceza yazsınlar bakalım ... adam kasksız korumasız trafikte saçma sapan haraketler yaparken nerdeler bilmem ....tabi bunlar benim düşüncem ...

bak motorcular bir araya gelince şu artistlere bak hava yapıyor dedıklerını hıssedıyorum hiç hoş bakmıyorlar


özellikle simitçiler mobiletle ne ehliyet ne ruhsat ne kask . polis onlara göz yumuyor bize gelince ceza kesıyor adaletmı bu

hele o kuş gurubu varya sırf motosiklet düşmanı
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
okadar arabalarının egzoslarını delip 8 kişi şahine binip ona buna laf atmalrına bişey denmiyo motorcuların alt tarafa 50 60 desibel bile olmayan sese ceza yazıyolar..hadi ya ordan nebiçim iş..eminim o sahsın başka bi garazi vardı bize çünkü bi kaç motorcu oturup sohbet ediyoduk ilerden bakıp bi kaç dk bize bakarak konuştular sonra gelip okadar alaycı konuşuyolarki neyse nediyim artık ben kullanmaya devam onlar hep ceza yazsınlar bakalım ... adam kasksız korumasız trafikte saçma sapan haraketler yaparken nerdeler bilmem ....tabi bunlar benim düşüncem ...

O dediğin tarz arabaları hiç affetmiyom zaten,onlara veriyom coşkuyu sorgusuz sualsiz,:cat::cat::cat:

ben JANDARMA motorize ekipte çalıştığım için motorculara kıyak geçiom :cherry::cherry::cherry:

her köşe başına ekip koyamayız demi:pr::pr:
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sözüm meclisten dışarı....
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya ver 1000 euro getirt japonyadan bi performans egzoz adamlar sana kullanım belgesinide yollasınlar istediğin gibi gez
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya ver 1000 euro getirt japonyadan bi performans egzoz adamlar sana kullanım belgesinide yollasınlar istediğin gibi gez


dimi yaw bu gebzedeki polislerin hepsi böyle yaw....:mrgreen::mrgreen:adamda egzosu zaten 900 tl ye yaptırmış
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst