- Katılım
- 15 Tem 2005
- Mesajlar
- 81
uç beş tane aç, ucuz paraya kaliteli motora binecek diye çinliye hayır avrupa birliğine evet.
r: sıkıyosa kendimiz üretelim bakalım çindekinin 100de 1 ini üretebiliyomuyuz..e madem bööle almayın bakalım çin mallarını, kullanmayın sahip olduğunuz çin menşeili malları..çin bügün dünyanın en ileri teknolojisiyle ürtim yapan ve dünyayı tehdit eden tek cumhuriyettir. halkçıdır.herkes eşittir,inançlıdır.çalışkandır.ve en önemlisi kalabalıktır. yani iş gücü çok fazladır ,yarın öbür gün tamam ulan çok kazandım üretmiyorum al atını zkerim tımarını diye bi çıkışsa kim ne b.k yer bende merak ediyorum. bu çinliler geçen yıllarda rusyadan hurda bi uçak gemisi almıştı, tüm dünya güçleri takibe aldı ulan bu gemiyide yapar başımıza iş açarlar diye .gerçi onlar bozdurup saat yaptılar koca gemiyi ama olsun.neyse siz avrupa birliğinede girin.onların abuk sabuk yasalarına uyun. serbest dolaşım hakkıda alın.. avrupalı cebinizede para koysun..sen gaza gelip ambargo koydunya.parayı onlara kazandırıyosunya.. benden satın al artık alacağin çin malını desin. sonrada o o..spu analı APO pe..vengini yeniden yargılatsın sana,ülkemin tarım sektörünü öldürsün,güney doğuyu alsın elinden kürt devleti yapsın.yarın öbürgün rum gelsin ayasofyayı kilise yapsın, :king: sende bağıra bağıra gez. ucuza aldım orjinal japon motorum var diye.. olurmu.? :king: