- Katılım
- 13 May 2005
- Mesajlar
- 1,862
- Motosikleti
- Su Motoru
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Ab üyesi ülkelerde Çin malının satışı yasak ve birçok avrupa ülkesinde de bu böyle, ister Ab üyesi olsun ister olmasın.
Pekii "piyasada bu kadar Çin malı motosiklet kullanan varken geçtide MeTaL ne diye böyle bir düşüncesizlik yaparak bu başlığı açtı" diye sorarsanız cevabıda şu olurdu herhalde. Ab üyesi ülkelerde Çin malının satışının yasak olmasının sebebi Çinde üretimi arttırmak ve gideride azaltmak için küçük yaşta işçi çalıştırılıyor. Ab üyesi ülkeler ve birçok Avrupa ülkeside bunu boykot etmek amacıyla malların ülkerine girşini yasaklıyor. Alımı ve satışı yasak olan Çin malları ülkeye girmeyince ne olacak? İnsanlar motosiklet veya elektronik malzemeleri kullanmasın mı? Tabii ki kullanacaklar ama en kalitesini ve bu kalitede de bol çeşit istiyorlar. Bu doğrultuda da Türkiyeye girmeyen ve girse dahii fiyatları çok yüksek olan motorları onlar gayet ucuza ve en iyi hizmetle alıyorlar. Türkiyede de Ab uyum yasaları doğrultusunda herşeye ambargo gelmişken hatta ve hatta kokoreçe bile yasak gelmişken neden halen halkı kandırır gibi Çin malları satılıyor ve bu mallardan zarar görenler hakkını alamıyor?
Ben diyorum ki ; Çin malları satılmasın ve bizde artık ucuza kaliteli aletlere binelim ...
Pekii "piyasada bu kadar Çin malı motosiklet kullanan varken geçtide MeTaL ne diye böyle bir düşüncesizlik yaparak bu başlığı açtı" diye sorarsanız cevabıda şu olurdu herhalde. Ab üyesi ülkelerde Çin malının satışının yasak olmasının sebebi Çinde üretimi arttırmak ve gideride azaltmak için küçük yaşta işçi çalıştırılıyor. Ab üyesi ülkeler ve birçok Avrupa ülkeside bunu boykot etmek amacıyla malların ülkerine girşini yasaklıyor. Alımı ve satışı yasak olan Çin malları ülkeye girmeyince ne olacak? İnsanlar motosiklet veya elektronik malzemeleri kullanmasın mı? Tabii ki kullanacaklar ama en kalitesini ve bu kalitede de bol çeşit istiyorlar. Bu doğrultuda da Türkiyeye girmeyen ve girse dahii fiyatları çok yüksek olan motorları onlar gayet ucuza ve en iyi hizmetle alıyorlar. Türkiyede de Ab uyum yasaları doğrultusunda herşeye ambargo gelmişken hatta ve hatta kokoreçe bile yasak gelmişken neden halen halkı kandırır gibi Çin malları satılıyor ve bu mallardan zarar görenler hakkını alamıyor?
Ben diyorum ki ; Çin malları satılmasın ve bizde artık ucuza kaliteli aletlere binelim ...