Aaa kim doğmuş emin_arikoglu :)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
emin erikoğlu d.günün kutlu olsun yaşlandın srtık senikurutmak lazım motorlu uzun yıllar sana
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
niece senelere emin abi :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İyi ki doğdun Emin..Mutlu yıllar..:rendeer:
Uzun yıllar, uzun yollar diliyorum...
35 mi oldun kaç oldun?:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi ki doğdun Emin ağabeyyyyy :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin erikoğlu d.günün kutlu olsun yaşlandın srtık senikurutmak lazım motorlu uzun yıllar sana

ümmet abim sağolasın :) evet çok yaşlandım biri sevabına havlu versede kurulansam, hepimize huzurlu mutlu sağlıklı ve hayırlı ömürler abicim :)

niece senelere emin abi :)

eyvAllah kardeşim hep beraber :)

İyi ki doğdun Emin..Mutlu yıllar..:rendeer:
Uzun yıllar, uzun yollar diliyorum...
35 mi oldun kaç oldun?:p

vay olcanım sağolasın kardeşim hep beraber inşAllah :) yok 35 yolun yarısıydı ben yolun %75 ini bitirdim :p

İyi ki doğdun Emin ağabeyyyyy :mrgreen:

aytaçcım sağolasın teşekkür ederim :)

doğum günün kutlu olsun emin abi sevenlerinle beraber nice sağlıklı mutlu yıllara

okaycım sağolasın kardeşim hep birlikte inşAllah :)
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
nice mutlu yıllara sağlik ve esenliklerle emin::rendeer::wiinkk:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce..:cherry:
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
diğer arkadaşların tüm iyi dileklerine katılıyorum ve dualarına amin diyorum :)
iyiki dogdunnnn :)
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Allah sevdikelerinle birlikte uzun ömürler nasip etsin inşaallah abicim.Bir de bişi sormak istiyorum.. bilmukabil ne demek abi..Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum:rendeer:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Allah sevdikelerinle birlikte uzun ömürler nasip etsin inşaallah abicim.Bir de bişi sormak istiyorum.. bilmukabil ne demek abi..Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum:rendeer:

amin cümlemize, bilmukabil; karşı taraftan söylenen bir söze karşılık "sizede aynısı" yada ona benzer manalarda kullanılan eski Türkçe' den bir kelime. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst