- Katılım
- 13 Ağu 2006
- Mesajlar
- 3,044
lenn fesybuykta gördüm ama erhan hızlı davranmış
emin , nice mutlu ve birlikte yıllara :rendeer:
ee ne demişler hasan almaz basan alır
M-in beğ iiyiki doğdun be ya![]()
sağolasın malim daha beraber nice yıllar görücez inşAllah