A2 ehliyeti erken alma yardım

Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler 3 ay sonra 16 ma gircem ama motosiklet sürmek için sabırsızlanmaya başladım bu a2 ehliyetini bir yıl erken almak için yapabileceğim hiç birşey yokmu yaş büyütmek dışında? parası hiç mühim değil ya çok istiyorum bir motorum olmasını ehliyetsiz sürmek istemiyorum bu meledi bir yıl erken nasıl alırım gözünüzü sevim bir yardım edin babam emekli başkomiser polis konusunda çok tanıdığı var bu yandan bi fayda sağlayabilirmi?
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çevirmede babanın ismini ver işte.

Kardeşim bazı polisler değil baban polis başbakan bile olsa gözünün yaşına bakmıyor hadi onu geçtim ben motorla kaza yaparsam ehliyetim olmadığı için haklıyken haksız duruma düşücem
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
89
Kardeşim bazı polisler değil baban polis başbakan bile olsa gözünün yaşına bakmıyor hadi onu geçtim ben motorla kaza yaparsam ehliyetim olmadığı için haklıyken haksız duruma düşücem

ironi yapıyorum zaten kır poponu otur bi sene aynı durumdaydım bekledim başka çaresi yok
 
Katılım
27 Ara 2013
Mesajlar
386
En mantıklısı al ucuzundan bir cross hiç trafiğe çıkma dağda bayırda kullan senin için en sağlıklı olanı da bu olacaktır o seni hem 1 sene idare edecek hemde motosiklete hakimiyetini arttıracaktır.
 
Katılım
25 Şub 2014
Mesajlar
955
babanın tek faydası ehliyeti almaya hak kazandığında trafik şubede kartını hemen bastırır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst