- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler 3 ay sonra 16 ma gircem ama motosiklet sürmek için sabırsızlanmaya başladım bu a2 ehliyetini bir yıl erken almak için yapabileceğim hiç birşey yokmu yaş büyütmek dışında? parası hiç mühim değil ya çok istiyorum bir motorum olmasını ehliyetsiz sürmek istemiyorum bu meledi bir yıl erken nasıl alırım gözünüzü sevim bir yardım edin babam emekli başkomiser polis konusunda çok tanıdığı var bu yandan bi fayda sağlayabilirmi?