serkoner' Alıntı:
ehliyetsiz motorsiklet kullanmanın cezası ne kadar bilen varmı?
Motoru bağlarlar.Çekici artı otopark parası 100 milyon tutar(motorun kaç gün parkta kaldığına göre değişir ama günlük 6 milyon sanırım çekici de 70 milyon)
yetersiz ehliyetten 172 milyon ceza yersin eğer motor ruhsat sahibi sen değilsen ruhsat sahibine de 172 milyon ceza kesilir.yani 342 milyona fırlar...
bununla da bitmiyor..savcılığa sevk edilirsin..450 milyoncuk bir ceza da ordan gelir.10 gün içinde ödemezsen 600 milyon olur ceza..
bunun yanında eğer trafik kuralı ihlalinden (gereksiz yere emniyet şeridi kullanımı) durdurmuşsa polis,o ihlalden dolayı da ceza yersin yaklaşık 96 milyon civarı...
ehliyet ise tüm masraflarla beraber 300 milyon civarında

))