929 RR nasıldır. Bu ilandaki alınasımıdır. İnceleme istiyoring

Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
yan grenaj stickerları yok.nasıl bir kazası yatması vurması olduğunu bilmen lazım.yani şaside sorun varmı ona bakmak lazım.sonrasındada motora.km ve boya önemli değil.düzgün çalışıyorsa ve şaside sıkıntı yoksa.kenardada extralar için 3-5binin varsa motor ve şasinin sorunsuz olması halinde keyifle binebilirsin.

lastik-zincir-debriyaj-fren balata ve diskler,yağlar,hidrolikler,filtreler,bilyeler,değişecekmiş gibi düşün.tüm bunları yapsan işçiliğiyle 5-6000 tutuyor zaten.böyle bir maliyetin altına girebileceksen al.çünkü bu yazdıklarım olmadan 4 silindir bir motordan heleki 900cc bir motordan keyif alınmaz.ha amaç şekil yapıp egzos sesi ise yürüsün yeter:)
 
Katılım
2 Eyl 2011
Mesajlar
978
Motosikletin üstüne 5bin reflektiye parası koyunozaman güzelce denilebilir ama 5000 verene kadar gidip 18.000 tele civarında motosiklet bakarsanız bir 5000 daha ayırın demek istediğim her motosiklet insan gibi hasta olunca Ölmez parçaları değiştirilir sıfır gibi devam edilir ama şu motosiklet emin olun ki replik diye istiyor iyi günler dilerim
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
16 yaşında makine :) motordan soğursun :)

okadar da yapma yahu, 6 sene sonra sendeki hayabusadan soğyacakmısın? :) bakımlıysa ve şanslıysa soğutmaz.bakımsız ve şanssızsa 2 yaşında makine bile motoru bıraktırır adama :D ama haklısın ilan soğutacak cinsten duruyor :)
 
Katılım
29 Mar 2015
Mesajlar
590
bici bici zamani yazan adamdan bir şey almazdım ben, iki kız görünce takla attırır bu tür uzak dur hocam.
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
182
Yeni olsun 25 beygir olsun. Bu kadar bilinçsiz kullanıcı ve ustanın olduğu ülkede değil 16 senelik,2 senelik motoru bile düşünürüm. O motor kumpir olmuştur,dile kolay 16 sene,üzerinden dirsekte kaskı olan kaç keko geçmiştir bilemiyorum :) Fiyatı 5-6 bin olsa çıkacak masraf içinde 5 bin ayrılsa düşünülürde,o fiyata yanından geçmem.
 
Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
116
İzlemeni tavsiye ederim motorcu muhabbeti eski model motor sahibi olmak.Benim ufkumu baya genişletmişti.
https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------

Neden bizim ülkede 50 bin km üzeri neredeyse hiç SS yok? 50 binden sonra kanatlanıp uzak ülkelere göç mü ediyorlar, çok merak ediyorum :mrgreen:

Sadece bu ilan için değil söylediklerim. Belki bu motor istisnadır, kim bilir
:)

Hocam refah seviyesi çok yüksek bir ülke olduğumuz için 50 bini geçen motorlar trafikten men edilip 3. dünya ülkelerine satılıyor.Türkiye çok değişti çok gelişti.Eskidendi o 50 bin 100 binler.
 
Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
182
Motordan (tamirinden) anlasan çöpte olsa güzel olurdu toplaması filan ancak anlamiyorsan arkadaşların dediği gibi akraba olursun ustalarla :)
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
130
aman aman iyi dostlar 2013 model cbr250 ile takas yapmayı düşünüyodum bunu iyiki tam olarak düşünmemişimde buraya sormuşum :) seviyorum lan sizi
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
İzlemeni tavsiye ederim motorcu muhabbeti eski model motor sahibi olmak.Benim ufkumu baya genişletmişti.
https://www.youtube.com/watch?v=AQpvEWf9vA8

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:30 ----------



Hocam refah seviyesi çok yüksek bir ülke olduğumuz için 50 bini geçen motorlar trafikten men edilip 3. dünya ülkelerine satılıyor.Türkiye çok değişti çok gelişti.Eskidendi o 50 bin 100 binler.

çok fazla bişey anlatmamış seyretmiştim.elle tutulur çok fazla şey yok,standart 2. el alımı hakkında daha çok
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
450
ankarada 8000 e 954 ü satıldı.
1 ay sonra 3500 tl masraf çıkardı.
masrafıyla birlikte ilana çıktı biri.
sonra ilandan kalktı.
ne oldu bilmiyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst