- Katılım
- 25 Şub 2013
- Mesajlar
- 1,085
yan grenaj stickerları yok.nasıl bir kazası yatması vurması olduğunu bilmen lazım.yani şaside sorun varmı ona bakmak lazım.sonrasındada motora.km ve boya önemli değil.düzgün çalışıyorsa ve şaside sıkıntı yoksa.kenardada extralar için 3-5binin varsa motor ve şasinin sorunsuz olması halinde keyifle binebilirsin.
lastik-zincir-debriyaj-fren balata ve diskler,yağlar,hidrolikler,filtreler,bilyeler,değişecekmiş gibi düşün.tüm bunları yapsan işçiliğiyle 5-6000 tutuyor zaten.böyle bir maliyetin altına girebileceksen al.çünkü bu yazdıklarım olmadan 4 silindir bir motordan heleki 900cc bir motordan keyif alınmaz.ha amaç şekil yapıp egzos sesi ise yürüsün yeter
lastik-zincir-debriyaj-fren balata ve diskler,yağlar,hidrolikler,filtreler,bilyeler,değişecekmiş gibi düşün.tüm bunları yapsan işçiliğiyle 5-6000 tutuyor zaten.böyle bir maliyetin altına girebileceksen al.çünkü bu yazdıklarım olmadan 4 silindir bir motordan heleki 900cc bir motordan keyif alınmaz.ha amaç şekil yapıp egzos sesi ise yürüsün yeter