- Katılım
- 19 Eyl 2006
- Mesajlar
- 135
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar Merhaba,
09 Subat cumartesi İstanbuldan çıkıp,İzmir'e gitmeyi düşünüyorum..
Aynı gün akşam 20.00 de İzmirde Türkiye Pist Şampiyonası Ödül Töreni var..
Programı şöyle planlıyorum;Cumartesi sabah erkenden yola çıkılacak,tahminen öğleden sonra izmirde oluruz, orada izmir mt ile buluşup:rendeer: yemek yer,beraber oluruz, akşamda ödül törenine katılır,gece yine izmiri gezeriz,akşam İzmirde kalıp sabah kahvaltı felan yapıp öğlen veya öğleden sonra yola çıkar akşama İstanbulda oluruz...
Buradaki asıl amaç hem uzun yol yapmak ve Ödül Törenine katılmak istemem,bunun dışındaki diğer planlarlarda değişiklik yapabiliriz..Örneğin feribot olan noktalarda feribotla gider hemde dinlenmiş oluruz..veya İzmir Mt ile buluşmayızz:cherry:
Evet gelmek isteyenler; acele cevap verin ona göre karar vereceğim..
09 Subat cumartesi İstanbuldan çıkıp,İzmir'e gitmeyi düşünüyorum..
Aynı gün akşam 20.00 de İzmirde Türkiye Pist Şampiyonası Ödül Töreni var..
Programı şöyle planlıyorum;Cumartesi sabah erkenden yola çıkılacak,tahminen öğleden sonra izmirde oluruz, orada izmir mt ile buluşup:rendeer: yemek yer,beraber oluruz, akşamda ödül törenine katılır,gece yine izmiri gezeriz,akşam İzmirde kalıp sabah kahvaltı felan yapıp öğlen veya öğleden sonra yola çıkar akşama İstanbulda oluruz...
Buradaki asıl amaç hem uzun yol yapmak ve Ödül Törenine katılmak istemem,bunun dışındaki diğer planlarlarda değişiklik yapabiliriz..Örneğin feribot olan noktalarda feribotla gider hemde dinlenmiş oluruz..veya İzmir Mt ile buluşmayızz:cherry:
Evet gelmek isteyenler; acele cevap verin ona göre karar vereceğim..
Moderatör tarafında düzenlendi: