9 Şubat C.tesi İstanbul'dan İzmir'e Yol Yapmak İsteyenler

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
135
Arkadaşlar Merhaba,
09 Subat cumartesi İstanbuldan çıkıp,İzmir'e gitmeyi düşünüyorum..
Aynı gün akşam 20.00 de İzmirde Türkiye Pist Şampiyonası Ödül Töreni var..

Programı şöyle planlıyorum;Cumartesi sabah erkenden yola çıkılacak,tahminen öğleden sonra izmirde oluruz, orada izmir mt ile buluşup:rendeer: yemek yer,beraber oluruz, akşamda ödül törenine katılır,gece yine izmiri gezeriz,akşam İzmirde kalıp sabah kahvaltı felan yapıp öğlen veya öğleden sonra yola çıkar akşama İstanbulda oluruz...

Buradaki asıl amaç hem uzun yol yapmak ve Ödül Törenine katılmak istemem,bunun dışındaki diğer planlarlarda değişiklik yapabiliriz..Örneğin feribot olan noktalarda feribotla gider hemde dinlenmiş oluruz..veya İzmir Mt ile buluşmayızz:cherry:

Evet gelmek isteyenler; acele cevap verin ona göre karar vereceğim..
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Buradaki asıl amaç hem uzun yol yapmak ve Ödül Törenine katılmak istemem,bunun dışındaki diğer planlarlarda değişiklik yapabiliriz..Örneğin feribot olan noktalarda feribotla gider hemde dinlenmiş oluruz..veya İzmir Mt ile buluşmayızz:cherry:

Evet gelmek isteyenler; acele cevap verin ona göre karar vereceğim..

dostum o kara kara parlayan iğrenç espirinden ötürü seni esefle kınıyorum (esefde şu anda yanımda ikimiz beraber kınıyoruz) :cherry: . bak o cümlene bende bööle iğrenç espiriler yapabiliyorum :p

hasancım sen bizim fahri hemşerimizsin, istediğin vasıta ile istediğin güzergahdan izmir sınırlarına gir yeter gerisini merak etme. :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Naapacan lem...Bando mızıka mı karşılayacan.....:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
5 Şubat'tayıs :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arkadaşlar Merhaba,
09 ocak cumartesi İstanbuldan çıkıp,İzmir'e gitmeyi düşünüyorum..
Aynı gün akşam 20.00 de İzmirde Türkiye Pist Şampiyonası Ödül Töreni var..

Programı şöyle planlıyorum;Cumartesi sabah erkenden yola çıkılacak,tahminen öğleden sonra izmirde oluruz, orada izmir mt ile buluşup:rendeer: yemek yer,beraber oluruz, akşamda ödül törenine katılır,gece yine izmiri gezeriz,akşam İzmirde kalıp sabah kahvaltı felan yapıp öğlen veya öğleden sonra yola çıkar akşama İstanbulda oluruz...

Buradaki asıl amaç hem uzun yol yapmak ve Ödül Törenine katılmak istemem,bunun dışındaki diğer planlarlarda değişiklik yapabiliriz..Örneğin feribot olan noktalarda feribotla gider hemde dinlenmiş oluruz..veya İzmir Mt ile buluşmayızz:cherry:

Evet gelmek isteyenler; acele cevap verin ona göre karar vereceğim..

Ama biraz geç kalmışsın hasan... 1 Ay kadar....:queen::queen::queen: İstanbul tayfası çoktaaan döndü bile... Sen daha gelecen....:queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
oo aya hiç bakmadım sadece 9 a odaklandım ben, bu hafta sonu müsaittim, 9 ocakta düğünüm olabilir, çocuğun sünneti olabilir, motoru bakıma vermiş olabilirim, walla bilmiyorum yıl doğmadan neler doğar, yılbaşında bi daha chek edelim bunu ı zaman.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bu sene saatler deil tarihler geri alındı zaten=)) neyse şimdi EDİT lenip düzelir

Hemen hava durumu hakkında bilgi vereyim..

Meterolijiden alınan kaynaklara göre 9 ŞUBAT 2008 günü hava Yağmurlu görünüyor..

ve tekrar Meterolojiden alınna bilgiye göre İzmirde' de hava 14 Derece yağmurlu görünüyor AMAAA

Ne demişler İzmirin havasınada Kızınada Güven olmaz =)))) istanbulu bilemem =)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
olm sen oraya iizmire gelmek isteyen gazcı arkadaşlar yazaydın ya, o kadar yol gazlamadan gidilmez, hem motoru da uzun yolda bi test etmek lazım:)
benim makina çok hızlı olmasa gelirdim:queen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
zaman göreceli bi kavramdır arkadaşlar hem belki arkadaşın motoru geçmişe yolculuk yapabiliyodur:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Hasan bu gezi için çok heyecanlanmış olacak ki tarihi bir ay öncesini vermiş :)
Konu başlığındaki hatalı tarihi düzelttim. :wiinkk:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tmam ben gelcem ben gelcem hasan ben gelcem:mrgreen:
Yalnız ayecan mı alcak benmi kim alcak puff ama gelcem olsun:cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
olm sen oraya iizmire gelmek isteyen gazcı arkadaşlar yazaydın ya, o kadar yol gazlamadan gidilmez, hem motoru da uzun yolda bi test etmek lazım:)
benim makina çok hızlı olmasa gelirdim:queen:

olüüm sen gitme ayıp olur şimdi ordakilere demesinler sonra bu yanımızdan geçen neydi diye birbirlerine ((((((:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gel Hasan gel,İzmir MT ile buluşmama gibi bir şansın yok zaten onu biliyorsun..:cherry:
Siz İzmir e girdiğiniz anda İzmir karşılama timini üstünüze salıcam :p Koyun felan keselim mi istermisiniz:)
Geyik bir yana,bekliyoruz :wiinkk:

Hasan bu gezi için çok heyecanlanmış olacak ki tarihi bir ay öncesini vermiş :)
Konu başlığındaki hatalı tarihi düzelttim. :wiinkk:

Hatasız kul olmaz :p Bende başlığı onaylarken farketmemişim tarihi,bu da benim hatam :)

Tmam ben gelcem ben gelcem hasan ben gelcem:mrgreen:
Yalnız ayecan mı alcak benmi kim alcak puff ama gelcem olsun:cherry:

Tuğçe gel de kurtulalım artık :queen:

Bekliyoruz:wiinkk:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Eee yok mu Bam Bama yol arkadaşı olacak Honda Today'li bir eleman :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst