HEYYYYTTTT beeee seneler ne cabuk geciyor, Manisalilar da yaslaniyor hehehehe... Gurkay dogum gunun kutlu olsun ve her zaman sevdiklerinle yaslanmani dilerim...:rendeer:
tanismaktan, muhabbet etmekten cok keyif aldigim insanlardan birisin, en onemlisi harbisin...