9 mayıs GÜRKAY'ın Doğum günü...

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
bu gün GÜRKAY kardeşiminde doğum günü , daha nice sağlıklı huzurlu ,ailen ve sevdiklerin ile beraber uzun yıılar geçirmen dileği ile kardeşim :rendeer: :rendeer: :rendeer:



 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu senelere dogum günün kutlu olsun
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
:rendeer: dogum günün kutlu olsun Gürkay abi.
ve bugün dogan bütün arkadasların dogum günü kutlu olsun nice seneler görünüz saglıklı ve mutlu sevdiklerinizle
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
sevgili kadim dostum (lodos)abim yol arkadaşım fikir adamı ve manisa mt'nin değerli kurucularından SERKAN abim bana bu topiği açtığın için çok teşekkür ederim benim için büyük süpriz oldu sagol.:cat:

benim gibi bu gün dogan herkezin doğum günü kutlu olsun

ayrıca bana doğum günü mesajı atan atmayan herkeze şimdiden çok teşekkür ederim.tüm motosiklet.net ailesine sevgi ve saygılarımla. İYİKİ VARSINIZ:rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2006
Mesajlar
453
doğum günün kutlu olsunnn gürkayy abiiiii

nice mutlu yıllarraa:rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce.........:cat:
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
nice yaşlara gürkay.. dilediğin bütün güzelliklerin bu yaşında olması dileğiyle.. Nice yıllara...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
prazdravlayu ..tvayih den rajdenya..:)..(dogum gununu kutlarim..)ruscadir..:)
 
Katılım
4 Şub 2007
Mesajlar
249
Ehhh benim eşşek kafam 2 oldu bu nasıl kaçırdım yaa abi kalabalığa denk geldi kutlamayı unuttuk :pr: :pale: Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve bol benzinli :) nice yıllara.. (göksu & umut)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
doğum günün kutlu olsun, yaşadığın her yılın bir öncekinden daha güzel geçmesi dileğiyle :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
HEYYYYTTTT beeee seneler ne cabuk geciyor, Manisalilar da yaslaniyor hehehehe... Gurkay dogum gunun kutlu olsun ve her zaman sevdiklerinle yaslanmani dilerim...:rendeer:

tanismaktan, muhabbet etmekten cok keyif aldigim insanlardan birisin, en onemlisi harbisin...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
doğum günün kutlu olsun gürkayyy
keşke bi pasta olayına girseydik dün yaa
basmadı kafalar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst