9 mayıs GÜRKAY'ın Doğum günü...

Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
ya inanmıyorum ben kendime. gürkaycığım kusura bakma dostum. bu topiği aslında ben açacaktım senin için. ama dünkü telaşımı biliyorsun sen. motorumun satışıyla uğraşınca her şeyi unuttum. tabi ki senin doğum gününü de. çok üzgünüm. doğum günün kutlu olsun arkadaşım. seni seviyorum.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
229
doğum günü kutlu, mutlu olsun arkadaşım... nice nice huzurlu yıllara...:rendeer:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllara :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
ya inanmıyorum ben kendime. gürkaycığım kusura bakma dostum. bu topiği aslında ben açacaktım senin için. ama dünkü telaşımı biliyorsun sen. motorumun satışıyla uğraşınca her şeyi unuttum. tabi ki senin doğum gününü de. çok üzgünüm. doğum günün kutlu olsun arkadaşım. seni seviyorum.

kardeşim bende seni seviyorum(arkadaş olarak)olsun kasma kendini ist affettirirsin kendini beyaa:queen:
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
217
doğum gününüz kutlu olsun! :)

34.gif
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
477
bana tebrik ve kutlama mesajı yazan bütün motosiklet dostlarıma sonsuz teşekkürler ederim iyiki varsınız sevgili dostlar:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
hocam yeni nete girdim kusura bakma nice yaşlarında sağlık mutluluk senle olsun
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Yaw Abi Ben Ne Eşşeğim...

Topiği Bile Görmedim Yaaa..(gerçi önümü Bile Görmüyorum Amaa)))

Canim Abim..rabbim Sana Uzunnnnnnnnnnnnnn ömürler Versinki,,biz Senle Hep Gülelim Yaaa..nice Mutlu Senelere.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
arkadaşım affet vallaha geç gördüm... ama geç olsun güç olmasın dimiii..
NİCE MUTLU YILLARAAAAAAAAAAAAAA SEVGİLER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst