800 bg motosiklet

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
adamların yaptıkları chooperlar böylese bir racing yaptıklarını düşünemiyorum :silent:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
o motorların1 aragazı demek 1 litre benzın demek , ben sadece bakmakla yetineyim :mrgreen:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
one öyle onun benzinine mi dayanılır videonun başında nasıl birden kalkı veriyor hasta oldum
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
194
aman allahım bir şey demiyorum yuh yaa :) adamlara bakk..
para var huzur var...
 
Katılım
1 Nis 2008
Mesajlar
115
adamlar tambir ölüm makinesi yapmışlar bunun peşine bide benzin istasyonu bağlamak lazım
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
22
ya bunlar süperde biz burda benzini zor alırken herifler neyle uğraşıyor kıskanmamak elde değil ya
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu makinalar HossBoss olarak anılan 8V silindirli benzin canavarları..Ve sitemizde
bu makinalarla ilgili başlıklar daha önce açılmıştı..Güzel bir çalışma yinede..
.


.
hossboss4.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bunları test edip o adrenalini yaşamak isterdim.Şöyle 150 metre pati çektire çektire ah ulen be adamlar ne makineler yapıyorlar.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst