80 ni geçemiyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese slmlar iyi günler elimde 2006 mondial 125 mt var düz yolda max 80 yapabiliyorum motor full orjınal tek yokuş çekişi pistonları 150 lik ve 4 litre benzin ile 110 km yaptım sizce nasıl ve bazı mt ciler 95 i falan gördüklerini söylüyor acaba nasıl gidişi arttırabilirim..!!? önerileriniz için şimdiden teşekkürler
 
Katılım
17 Ara 2004
Mesajlar
108
4 litre yakan racing yok .söylediğin rakamda normal.hava filtreni temizle.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
karbüratör ayarlarını bi yaptır.. 150 cc piston bi fark yaratmaz.. gereksiz benzin israfı .. o kadar yakması normal diil
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
O motorla daha fazla hız yapma güzel kardeşim. Nedir bu 125 cc' lik çin malı motorlarla hız yapma tutukusu? Sen bu gün nasıl daha hızlanırım diyorsun ALLAH göstermesin yarın anan baban helvayı neli yapalım diye düşünür.

Bakmayın o motorların kadranında yazanları bu motorların maksimum kapasitesi 70-80 olmalı daha fazla gitmemeli zaten, sende uğraşlma götürmek için.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
O motorla daha fazla hız yapma güzel kardeşim. Nedir bu 125 cc' lik çin malı motorlarla hız yapma tutukusu? Sen bu gün nasıl daha hızlanırım diyorsun ALLAH göstermesin yarın anan baban helvayı neli yapalım diye düşünür.

Bakmayın o motorların kadranında yazanları bu motorların maksimum kapasitesi 70-80 olmalı daha fazla gitmemeli zaten, sende uğraşlma götürmek için.

"KAZASIZ SÜRÜŞLER"


Doğru söze ne denir..
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
32
kardeşim bizde 100 ukh var 80 rahat gelio 105 vuruyor ama 5 eksik olduğundan 100 rahat geliyo bassak 110 vururdu(105) basmıyoz yeni aldık ondan dolayı
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
bu tip konular ve yazılar sadece trafikteki canavar ların arttıgını gösteriyor.

herkez nasıl daha hızlı giderim die ugrasıyo
o yüzden hangi motor olursa olsun arkadaş isterse 5.000 cc olsun 80 km yi geçtikten sonra kaza yapmamak elde deil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya zaten amacım pek hız yapmak değil ztn aşırı hızda yapmıyorum bi kaza geçirdik fakat mesela uzun yola çıkcam bomboş yol hızlı gidemiyorum ve bu motorlarda 95 i 100 ü bulanlar varmış acaba bende niye olmuyor benim boy 1.90 kilo 100 acaba ondanmı kaynaklanıyor ağırım ya biraz :silent:
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
9
hee hee güzel kardeşim cevabını biliyorsun işte maşşallah allah nazardan kazadan saklasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst