cuseppe,
hee ööle desene yaa

bende kim niye kıskanıyo dejavu kardeşi diyorum

aramıza hoşgeldin.ilk buluşmamızda tanışırız umarım.
demet hoca o nazsıl egzos yaa.ciğerlerim tiredi yan yana giderken.komşular sövmüyomu eve girerken falan

)
ha bide "başrolde aytuğ" demişsin resimlerin başına layık gördüün için teşekkürler ama aytuğ diil altuğ

miya olabilirmi dediğin arkadaşta zeynep biscuit'in eşi

)
bidaa gezide official photographer olmak için kamerayla gelcem herkesi tekli olarak çekçem ve altına isim yazcam

fişliycem bi nevi

)
buarada chatnoir dejavu ne geziyonuz havelka'larda bakiim?
zuhtupasa
sende katılsaydın yaw güzel geçti bayaa.
şu aşağıdakini anlamadım ya.cidden...benmi dağınıım cümledemi bişey var 5 kere okudum anlamadım
"bu arada demet gibi,cuseppe gibi,dejavu gibi arkadaslar bizim altug vs. eski arkadasların organizasyonları ve bizlerle yeni tanısıolar. masallah bayda heyecanlılar..
bekleriz.. "