8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Demet; sen gazı verince iki egzostta alev çıkarmaya başladı yani alev atmadı, uzun uzun alev çıkardı ikiside, bu arada bi korlaşma gördüm bu sırada sen gazı kestin ve korlaşmada yok oldu.
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
17
bundan sonra mangalı benim egzostlarda yaparız. bak hazır kor da oluyomuş. kömürün kor hale gelmesi gibi 30dk beklemeye gerek yok.
:mrgreen: :cherry: :mrgreen:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
17
25 ve 26'ncı sahifelerde (24'te de olabilir. bi zahmet bakıver)
 
Katılım
16 Ağu 2005
Mesajlar
150
Cuseppe, hoş geldin :king: arkadaşlar güzel bi geceydi bu rada ben yaşıyorum o kadar tekerden sonra :thumleft: :thumleft: :thumleft: ha bide biz sizden ayrıldıktan sonra bebeğe indik hava serindi ama jahveyle iyi oldu keşke olsaydınız. :pr:
bowlinge nezmam gidiyoruuuuzzzzzzzzzzzzz :silent: :silent: :silent:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
52
zpoint, Hos bulduk :) sevgilimle gelemedigim icin uzgunum :pale: ama bundan sonrakine kesinlikle gelicem :)
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
17
aklımda biraz anormal bir şey var bowling yerine... Çarpışan Arabalar!!!
valla çok özledim ya uzun zamandan beri binemiyorum.
eğer olursa haftaya lunaparka gidelim havalar bozmadan.
bowlinge hava bozukken de gidebiliriz. ne de olsa kapalı alanda yuvarlicaz topları...
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
17
carting demeyin bana (fikri ben verdiğim halde beni beklemeden gittiler) :pale: neyse canları sağolsun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili federal kardesim :cat: . nazik mesajına tesekkurler.. :bounce:
bu arada demet gibi,cuseppe gibi,dejavu gibi arkadaslar bizim altug vs. eski arkadasların organizasyonları ve bizlerle yeni tanısıolar. :p masallah bayda heyecanlılar.. :queen:
bekleriz.. :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahh kanka ahh, nasıl pişmanım toplantıya katılmadığıma bilemessiniz...... :santa:
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
cuseppe,
hee ööle desene yaa :) bende kim niye kıskanıyo dejavu kardeşi diyorum:)
aramıza hoşgeldin.ilk buluşmamızda tanışırız umarım.

demet hoca o nazsıl egzos yaa.ciğerlerim tiredi yan yana giderken.komşular sövmüyomu eve girerken falan:))
ha bide "başrolde aytuğ" demişsin resimlerin başına layık gördüün için teşekkürler ama aytuğ diil altuğ :)
miya olabilirmi dediğin arkadaşta zeynep biscuit'in eşi:))

bidaa gezide official photographer olmak için kamerayla gelcem herkesi tekli olarak çekçem ve altına isim yazcam:) fişliycem bi nevi:))


buarada chatnoir dejavu ne geziyonuz havelka'larda bakiim? :)

zuhtupasa
sende katılsaydın yaw güzel geçti bayaa.
şu aşağıdakini anlamadım ya.cidden...benmi dağınıım cümledemi bişey var 5 kere okudum anlamadım:)

"bu arada demet gibi,cuseppe gibi,dejavu gibi arkadaslar bizim altug vs. eski arkadasların organizasyonları ve bizlerle yeni tanısıolar. masallah bayda heyecanlılar..
bekleriz.. "
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mertmertmert, yaw anladık kardeşim katıladım 10 kere söleme sıkma canını bi dahakine katılırsın telafi edersin çok hızlı giriş yaptınız siteye ama toplantıya katılamadınız demekki nasip işleri bunlar sıkma canını
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
altug cum bahsi gecen arkadaslar hem foruma hemde bizim org.lara yeni katılıolar, keyif alarak heyecanlanmaları güsel anlamında yazdım yane.. :bounce:
bekleriz de bundan sonrada katılıma bekleriz anlamındadır.. :bounce:
baksana demet hemen atladı kim eskiymiş filen die.. :queen: ha yas olarak diosa :cherry: beni gecemez die tahmin ederim.. :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cuseppe, sen neden gelmedin yaw moda ve tophaneye getirmedimi dejavu????
 
Katılım
1 May 2005
Mesajlar
296
rekor kıracanız lan. 29 sayfa olmuş insafınız kurusun :silent: :silent: :silent:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst