Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 5 Eki 2005
- Mesajlar
- 676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla nası canım çekti haa, keşke aranızda olabilseydim
:salut:
:salut:
Sevgili demet, ben biliyosun ilk kalktığım için arkayı göremedim (zaten on kaldırmanın vermiş oldugu enteresan duygular içersinde oldugumdan) O arada arkadan sesler fln gelice. Cbr stop etti diyosun, ilginçyavuzk2004, yalnız sen drag yaptık falan yazmışın, günahımı alıyosun bak. ben normal bir şekilde kalktım ışıklardan. egzosdan ses geliyosa ve yanımdaki 1000RR kalkarken stop ettirdiyse ben ne yapayım. cbr'ı istemeden geçince bi de ses olunca drag gibi gözüktü.
günahımı alıyosun bak...