8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eki 2005
Mesajlar
676
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla nası canım çekti haa, keşke aranızda olabilseydim
:salut:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abilerim ablalarım güzel gezi olduğuna hiç şüphem yok...netekim çoğu arkadaşla kaynaşma fırsatım olmadı...artık bizden geçti abiler...millete dilenicez gezi durumlarında...abi kızım yağmuru kimse sevmedi yav...neyse acımı yüreğimde taşıyorum...hepinizi öpüyorum...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben nası olmadım boyle bir buluşmada. :pr: bizde olimpiyat stadındaydık. ilk defa gittim. çok güzel bir stadmış ama yolları çok dar. :pale: bu arada trafiğe takılmayalım diye 85. dakikada çıktık. biz çıktıktan sonra 2 gol oldu yaw. :pr: bi dahaki organizasyona benim şimdiden yazın. bu hafta içi olursa daha iyi olur. motoru falan satarmadan bir organizasyona daha katılalım :cherry:
 
Katılım
11 Haz 2005
Mesajlar
276
Arkadaşlar çalışmak zorunda kaldığım için geziye katılamadım. Vuslat sonraki geziye kaldı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dün çok güzel bir gezi oldu. Perilllll hemen sıcağı sıcağına bowlinge topik başlatalım...

phto00122cs.jpg

phto00144bv.jpg

phto00155dj.jpg

phto00155dj.jpg

phto00167bx.jpg

phto00189vd.jpg
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
17
yavuzk2004, yalnız sen drag yaptık falan yazmışın, günahımı alıyosun bak. ben normal bir şekilde kalktım ışıklardan. egzosdan ses geliyosa ve yanımdaki 1000RR kalkarken stop ettirdiyse ben ne yapayım. cbr'ı istemeden geçince bi de ses olunca drag gibi gözüktü.
günahımı alıyosun bak...
 
Katılım
14 Eyl 2005
Mesajlar
437
Demet demiş ki;
yavuzk2004, yalnız sen drag yaptık falan yazmışın, günahımı alıyosun bak. ben normal bir şekilde kalktım ışıklardan. egzosdan ses geliyosa ve yanımdaki 1000RR kalkarken stop ettirdiyse ben ne yapayım. cbr'ı istemeden geçince bi de ses olunca drag gibi gözüktü.
günahımı alıyosun bak...
Sevgili demet, ben biliyosun ilk kalktığım için arkayı göremedim (zaten on kaldırmanın vermiş oldugu enteresan duygular içersinde oldugumdan) O arada arkadan sesler fln gelice. Cbr stop etti diyosun, ilginç :) ama sonra dürbünle baksam göremezdim yani :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Demet, ayaktaki ismini bilmediğin kişi benim ( yasin )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi, siteye üye oldum diye sinirlenen tek kardeşimiz belki dejavu ilgilenmedi diye olabilir... neyse biz ona aramıza hoşgeldin diyelim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Baya yemişiniz arkadaslar :p
Valla biraz önce Altug a günah cıkardım. :cherry: Bi arkadasım kaza yaptı.. :salut: Hastanedeydim uzun bi gece.. Cep tel.ide evde unutmusum. Cok istedim gelmeyi ama napalım. :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa, geçmiş olsun :rendeer:

Cuseppe, hoş geldin :rendeer:

offf of. motorumu sattım satıcam. bugün bi kişi geldi baktı. fiyatta anlaşamadık ama biraz düşünmek için zaman istedim. tamam desem gidecek elimden motor yani. bu hafta nerde buluşuyoz :salut: :salut:
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
yemeklerde çok güzeldi :cat: , mekanı ayarlayan arkadaşı (o kendini biliyor) ve organizasyonu yapan arkadaşı (o da kendini biliyor) tebrik ederim. :thumleft:
 
Katılım
9 Eki 2005
Mesajlar
17
yavuzk2004, benim egzostun alev attığını söylemiştin dün. hangi egzosttan attığını gördün mü, hatırlıyormusun veya farkedebildin mi? alltaki egzost mu üstteki egzost mu...(muhtemelen alttaki olması lazım)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst