8 EKİM CUMARTESİ MODA İFTAR VE TOPHANE NARGİLE BULUŞMASI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
4 Eyl 2005
Mesajlar
169
salı pazarını koyuyorum. kaybolmayasın peril :cherry:

salipazari2wl.jpg


Moda'daki yeri bilmiyorum malesef...
 
Katılım
29 Nis 2005
Mesajlar
465
arkadaşlar gerek yok haritaya yaa.salı pazarında buluşacağız nasılsa.salı pazarını bulamamak mümkünmü dersiniz?

ha ben salıpazarına yetişemem diyen arkadaşlar varsa olarda telefonla arasınlar kadıköyde istedikleri yerden 2 dakkada alırız.

yinede bir tarif daha;

kadıköy barlar sokağına rexx sinemasının olduğu taraftan girin.sokak içinden ilk sağa dönün.azıcık devam edince sağda millipiyango idaresini göreceksiniz.sola dönüp modaya doğru devam edin.50 metre ileride solda migros ve tek büfeyide geçecek şekilde düz gidin.hemen sağda renki bir tabela ile 'nd House yazısını göreceksiniz..
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolasın dejavuu düşündüğün için :mrgreen:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Arkadaşlar şimdi bursa ekibini pendik'ten uğurladım. İş icabı gidemedim.
Ama akşam iftara size katılmak isterim. Altuğ dostum beni de listeye eklermisin???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ubaykal abicim gidemedinmi yawww neyse bize kısmet oldu artık akşam güsel bir iftar yaparız =) :rendeer:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
280
Biscuit' Alıntı:
ubaykal abicim gidemedinmi yawww neyse bize kısmet oldu artık akşam güsel bir iftar yaparız =) :rendeer:

Pazartesi isviçreye gidecektim. Şirket bileti pazar'a alınca mecburen kaldım. Artık günübirlik değerlendireceğiz... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
55
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
merhaba arkadaşlar :) akşam bende varım 18:00 görüşmek üzere :king:
 
Katılım
7 Eki 2005
Mesajlar
88
kaç kişi olduk yaw şimdi toplam sayı bellı mı ? :flower:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2005
Mesajlar
497
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ubaykal, abi biliyorsun başımızın üstünde yerin var hehehe yenge geliyormu ???
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
selam arkadaşlar bende geçenki riva gezisine gelemedim maalesef :pale:
ama bu akşam kısmetse aranızdayım :) (yani son anda bi aksilik çıkmazsa)
lütfen listeye 2 kişi daha ekleyelim
BİLOOO + 1 yenge :thumleft:

bu arada tophanede aranıza katılıcam karışıklık olmasın ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
222
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar.. hadi az kaldı... listeyi birazdaha kabartalım... gümbür gümbür girelim kadıköye... oradan tophaneye... Bizde Moda bizde moda...
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
246
arkadaşlar ben de modaya gelicem ama bence biz o kadar kişi oraya sığmayız söylim size :) gerçi 20 kişiyi geçmiyor galiba sığarız herhalde :thumleft: yeni listeyi veriyorum


MODA SALI PAZARI OTOPARKI 18:00
TOPHANE ÇEŞME YANI 20:30

KATILIMCILAR

dejavuVXR ( moda )
Kobayashi +1 (moda)
scuba + yinge ( moda)
biscuit + zeynep yinge ( moda )
explorer + yenge (moda)
zuhtupasa ( moda )
nmic ( moda )
peril +1 (moda )
miya (moda)
federal (araba ile) ( moda )
gaffar ( moda )
morpheus +kuzeni ( moda )
DERYA ( moda )

mertmertmert (tophane)
mercuryhepat (tophane)
conqueror +1 pınarrr (tophane)
zpoint (tophane )
omurceylan (tophane)
BİLOOO + 1 yenge (tophane)
jameika34 + yenge (tophane)

mondialci
mete_han
freeozkan
tuna_tour
burak786
Colakoglu
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Son olarak moda daki buluşma detaylarını yazıyorum konu biraz karışmış uyeler mesaj atıp tam bulusma yerini soruyor. Detaylar asagida;

Moda Buluşması için saat: 18:00 de salı pazarında toplanılıyor ve Modaya hareket ediliyor. Moda da 2nd House 'a gidilecek. Geç gelenler için yol tarifi , kadıköy barlar sokağına rexx sinemasının olduğu taraftan girin.sokak içinden ilk sağa dönün.azıcık devam edince sağda millipiyango idaresini göreceksiniz.sola dönüp modaya doğru devam edin.50 metre ileride solda migros ve tek büfeyide geçecek şekilde düz gidin.hemen sağda renki bir tabela ile 'nd House yazısını göreceksiniz.. (tarif Kobayashi'ye ait yer hakkinda bilgim yok)

Moda da buluşan ekip daha sonra tophanye hareket edecek.

Moda ekibi Tophaneye saat 20:30 gibi Çınaraltına (Sağdan ikinci mekan) gelecek. Direk tophaneye gelecek olanlar varsa erken gelip yer kapabilirler :)
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar Beni Moda'ya gelecek olarak yazmışsınız... Teşekkürler Ama Daha Öncede Söylediğim Gibi İftar'a Misafirimiz Var Ancak Tophane'ye Gelmeye Çalışacağız Eşimle Birlikte......Herkese Sevgiler......... :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kobayashi' Alıntı:
.......
yinede bir tarif daha;

kadıköy barlar sokağına rexx sinemasının olduğu taraftan girin.sokak içinden ilk sağa dönün.azıcık devam edince sağda millipiyango idaresini göreceksiniz.sola dönüp modaya doğru devam edin.50 metre ileride solda migros ve tek büfeyide geçecek şekilde düz gidin.hemen sağda renki bir tabela ile 'nd House yazısını göreceksiniz..

Burasımıdır???? :rendeer:

2ndhouse8hl.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
freeozkan, rahat ol gülüm, bursa dan arkadaşım geldi. gelmeyi düşünüyordum ama sanırım gelemeyeceğim, ama madem ısrar ettin belki modaya gelirim. kafam bozarsa tophaneyede gelebilirim :pl: hatta sana inat gelirmiyim ne :p bi arkadaşımla konuşayımda belki yaya yaya geliriz :cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst