- Katılım
- 30 Haz 2005
- Mesajlar
- 640
- Konu Yazar
- #21
wayy be enduralarla süper bir gezi olmuş nice gezilere:rendeer:
Teşekkürler dostum isterseniz sizlerede bu eşsiz kamp ortamını sağlayabiliriz.kar yağdığında Taraklıya gelemeniz yeter.ama enduro motor olmadan olmaz tabiki