8-10 eylül pamukova inönü yaylasında yapılan kamp

Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
varlığımın üçüncü şahıslara verdiği rahatsızlıktan dolayı herkesten özür dilerim.
genel olarak tüm sitelerde fotoğraflarım silinmiştir
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Fotolar için ellerinize sağlık. Nice kazasız mutlu enduro gezilerine... Selamlar.
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
resimler süper,harika bir kamp yapmışsınız,paylaşımınız için gönülden teşekkürler:cat:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
teşekkürler dostlar bizdende adana ve gebzeye selamlar
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
hasan abicim durmak yok sana :)
kaza olayı nedir bi açıklama yapsan. bide senin bel fıtığın vardı ne oldu?
şu son resmine bayıldım sana saç daha çok yakışıyor :mrgreen:
her daim Allah yardımcın olsun. tekerin düz bassın
saygılar
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
hasan abicim durmak yok sana :)
kaza olayı nedir bi açıklama yapsan. bide senin bel fıtığın vardı ne oldu?
şu son resmine bayıldım sana saç daha çok yakışıyor :mrgreen:
her daim Allah yardımcın olsun. tekerin düz bassın
saygılar

sevgili kaan kaza olayı enduro motorumla yaylaya çıkmıştım dönüşte sülüklügölden asfalta inip hava karardı kestirme gideyim derken karşı yönden gelen bir araç sıkıştırdı ve yoldan çıkıp takla attım.iki kırık iki çatlak kaburga ile olayı atlattım.bel fıtığım ise devam ediyor korse ile falan olayı gçiştiriyorum.ama şu anda genel durum iyi kültürfizik hareketi ile beli güçlendiriyorum.
çok teşekkür ederim.saç konusunda uzun saçı oldum olası sevemedim.saçsız kendimi daha özgür hissediyorum.
selamlar sevgiler.
bu arada msn adresin değişti galiba yenisine beni kaydet.

[email protected]
 
Katılım
9 Eyl 2005
Mesajlar
1,392
abi çok geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.umarım biran önce sağlığına kavuşursun.abicim latife yapıyorum saç konusunda.
ama şu enduro ruhunu iyice saldın gönlüme.
etme abim tutma yahu sattırma bana motorumu :mrgreen:
sonunda bende bi sıpa alacam galiba
sevgiler
( msn aynı değişmedi analtırım bi ara )
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
abi çok geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.umarım biran önce sağlığına kavuşursun.abicim latife yapıyorum saç konusunda.
ama şu enduro ruhunu iyice saldın gönlüme.
etme abim tutma yahu sattırma bana motorumu :mrgreen:
sonunda bende bi sıpa alacam galiba
sevgiler
( msn aynı değişmedi analtırım bi ara )

bir gün mutlaka herkes enduro motor alacak merak etme
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
harika bi olay. motor ve kamp üstelik kafana uygun kişilerle çok güzel resimlerden de belli zaten.
merak ettiğim olur da katılım olursa benim motorum cruiser gidebilir mi o yollara yoksa enduro dışındaki motorlar gidemez mi?
paylaşım için teşekkürler. nice gezi ve org. lara.:rendeer:
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
harika bi olay. motor ve kamp üstelik kafana uygun kişilerle çok güzel resimlerden de belli zaten.
merak ettiğim olur da katılım olursa benim motorum cruiser gidebilir mi o yollara yoksa enduro dışındaki motorlar gidemez mi?
paylaşım için teşekkürler. nice gezi ve org. lara.:rendeer:

Hocam enduro dışındaki mootorla ancak asfalttan gidebilirsiniz.bizim gittiğimiz yollardan imkansız.asfalttanda dokurcuna kadar gidersiniz oradan ötesi stabilize ve çok bozuk yol zahmet çekersiniz.size ve motorunuza yazık olur.selamlar sevgiler
 
Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
yaw arvasi abi hani igün antakya'ya gidecektik de beraber dağlara tepelere çıkacaktık?
sen kendine yeni arkadaşlar bulmuşsun abi:p

fotolardaki erdem abi benim tanıdığımdır ankaradan. Çok şaşırdım burda görünce

canavar kamp olmuş abi fotolar harika ellerine sağlık
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
hüüüü bende bi enduro istiyom bende arazi yapmak istiyommm.Gzi cok guzel olmus dvm ini bkleriz bi gun benimde endurom olunca katilirim insallah

hüüüü bende bi enduro istiyom bende arazi yapmak istiyommm.Gzi cok guzel olmus dvm ini bkleriz bi gun benimde endurom olunca katilirim insallah
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
yaw arvasi abi hani igün antakya'ya gidecektik de beraber dağlara tepelere çıkacaktık?
sen kendine yeni arkadaşlar bulmuşsun abi:p

fotolardaki erdem abi benim tanıdığımdır ankaradan. Çok şaşırdım burda görünce

canavar kamp olmuş abi fotolar harika ellerine sağlık

ben Antakyaya geldim ama sen yoktun sevgili dostum.allah için forumlardan tanıdığım bir tane arkadaşa bile rastlamadım.ama seneye belki görüşürüz.
sen askerden geldin galiba şimdi ne iş yapıyorsun.
Erdem kendisi malum dr dur.ve benim ismini burdan yazamayacağım bir kulüpten arkadaşımdır.selamını iletirim.
selamlar ve saygılar.

sevgili GÖKHAN kardeşim allah sanada nasip eder bir enduro merak etme.çok olmazsa gel benim makinayı al gez kardeşim.ne yani altı üstü bir motor senden kıymetlimi.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Abi utandım valla taa nerelerden gelmişler. Biz hala şuracıktan bi geçmiş olsuna gelemedik.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ellerinize sağlık abim.. Yine dağıtmıssınız ortalıgı.. Büyüyünce inşallah sizler gibi sıkı bir endurocu olacam.....
 
Katılım
30 Haz 2005
Mesajlar
640
200 cc bir enduro motora binebildiğine göre büyük sayılırsın.lütfen bizle kafa yapma kardeşim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst