hasan abicim durmak yok sana![]()
kaza olayı nedir bi açıklama yapsan. bide senin bel fıtığın vardı ne oldu?
şu son resmine bayıldım sana saç daha çok yakışıyor :mrgreen:
her daim Allah yardımcın olsun. tekerin düz bassın
saygılar
abi çok geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.umarım biran önce sağlığına kavuşursun.abicim latife yapıyorum saç konusunda.
ama şu enduro ruhunu iyice saldın gönlüme.
etme abim tutma yahu sattırma bana motorumu :mrgreen:
sonunda bende bi sıpa alacam galiba
sevgiler
( msn aynı değişmedi analtırım bi ara )
harika bi olay. motor ve kamp üstelik kafana uygun kişilerle çok güzel resimlerden de belli zaten.
merak ettiğim olur da katılım olursa benim motorum cruiser gidebilir mi o yollara yoksa enduro dışındaki motorlar gidemez mi?
paylaşım için teşekkürler. nice gezi ve org. lara.:rendeer:
yaw arvasi abi hani igün antakya'ya gidecektik de beraber dağlara tepelere çıkacaktık?
sen kendine yeni arkadaşlar bulmuşsun abi![]()
fotolardaki erdem abi benim tanıdığımdır ankaradan. Çok şaşırdım burda görünce
canavar kamp olmuş abi fotolar harika ellerine sağlık
Abi utandım valla taa nerelerden gelmişler. Biz hala şuracıktan bi geçmiş olsuna gelemedik.