8-10 eylül pamukova inönü yaylasında yapılan kamp

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
239
abı sız supersnız ya tek kelımeyle askerden sonra 2 arada kalıcam enduromu yoksa racermı eger enduro olursa guzel bısıler olucak sımdıden soylıyım......:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst