7 Mart Pazar Büyük Kadirli buluşmasına davet.

Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Değerli Dostlar Kadirli Belediyesi, ilçemizin kurtuluş kutlamalarına ve bu kapsamda yapılacak olan kortej geçişine Kulübümüzü resmi yazı ile davet etmiş ve stadyum içerisindeki yapacağımız geçişi resmi proğrama almıştır. KAMOK olarak siz değerli dostlarımızı kurtuluş etkinlikleri kapsamında oluşturulacak olan motosiklet kortejine davet etmeyi, bu vesileyle bölgenin katılacağı büyük bir motosiklet buluşmasının uygun olacağına karar verdik. Kararımızı belediye başkanımızla da paylaştık ve başkanımız bundan çok büyük bir mutluluk duyacağını ifade etti. Bu bağlamda tüm motosiklet tutkunu dostlarımızı 7 Mart Pazar günü saat 10:00'da ilçemize davet ediyoruz. Öğle yemeği, çay, tatlı v.s. Kulübümüzün ikramı olacaktır.

Sorularınız için;
0539 311 4999
Yusuf DOKUZOĞLU
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
7 mart Kadirli Kurtuluş bayramı etkinliği

7 Mart 2010 Kadirli kurtuluş bayramı etkinlikleri kapsamında,Kadirli belediye başkanımız biz motorseverlerinde katılımı ile etkinliklerin güçleneceğini ve hatta istersek çevre illerdeki tüm arkadaşlarımızı davet edebileceğimizi bildirdiler.(yani ögle yemeği ve tatlılar şirketten)
bu vesile ile sizleride aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı belirtmek istiyoruz.:rendeer:

KAMOK Kadirli Motosiklet Klübü
http://www.facebook.com/group.php?gid=106471560227

Ahmet sami ANTEBOĞLU
5323451102
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
davet için teşekkürler.adana ekibi olarak arkadaşlarla konuşup bir organizasyon yapabiliriz.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
facebook üzerinden de haber aldım. inşallah bu sene katılmayı düşünüyorum.
umarım her şey istediğiniz gibi olur dostlar...

( öğlene ne yemek var :p )
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
facebook üzerinden de haber aldım. inşallah bu sene katılmayı düşünüyorum.
umarım her şey istediğiniz gibi olur dostlar...

( öğlene ne yemek var :p )

Sencer dostum sen yeterki katıl.

Bu arada konuyu yusuf da açmış,Admin ile görüşüp birleştirdim,yanlış anlaşılmaya.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
ceyhandan gidecek olan varsa gidelim yada adana mt giderse onlarada katılabilirim :)
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Gaziantep MT olarak tam kadro orda olacagız inşallah...
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
hayırlısı ile oradyız kahraman maraş motor46 olarak yanı başınızdayız hemen
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Bir aksilik olmazsa katılmayı düşünüyorum. Tüm arkadaşlara selamlar.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
tatilim hafta arası olduğundan katılamayabilirim, işim müsait olursa görüşmek dileğimle:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnşallah bende cıbırla katılmayı düşünüyorum..Horneti hallettik,, Allah cıbırı esirgesin
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
İlginiz için çok teşekkür ediyoruz arkadaşlar. Hava muhalefetiyle karşılaşmaz isek büyük bir buluşma ve çok güzel bir gün olacak inşallah.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
yusuf saat 9 dan falan bahsetmişin ne 9 u yusuf o sate sanmıyorum orada buluşamayı
saat 10 30 a kadar sarkıta bilirsenız bence daha rahat olacak sanki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst