7. ec festivali güzeldere resimler

Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
evet güzelbi festival daha dag doga kamp tam benlik
dsc0003jj3.jpg

dsc0007wz7.jpg

dsc0009bf4.jpg

dsc0011xe3.jpg

dsc0012if4.jpg

dsc0013ro2.jpg

dsc0014nj5.jpg

dsc0016sr1.jpg

dsc0017it4.jpg

dsc0018ds3.jpg

dsc0021pp2.jpg

dsc0022tx5.jpg

dsc0023nf5.jpg

dsc0024ry0.jpg

dsc0025hq3.jpg

dsc0026vv8.jpg

dsc0027xe2.jpg

dsc0028by5.jpg

dsc0029os4.jpg

dsc0030sj8.jpg

dsc0031dh1.jpg

dsc0032dy3.jpg

dsc0033an7.jpg

dsc0037ff4.jpg

dsc0038ws0.jpg

dsc0042ym5.jpg

dsc0043pq2.jpg

dsc0046cn5.jpg

dsc0047qx5.jpg
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
ne kadar güzel bir etkinlik ilerde birgün böle fotolarda olduğumu hayal ediyorum hiçte fena değil
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
biraz daha çaba harcayıp bizi yazılarınlada aydınlatsaydın daha güzel olurdu. burası neresi, festivalin tam adı nedir,nerededir, bu resimdekiler kimler, yapılan etkinlikler neler havada kalmış.....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Emok festivalinden daha güzel olduğu kesin......
 
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
selam dostum bende ordaydım ec festıvalınde cok guzel 2 gun gecırdım hayatımın en guzel hard endurolu gunlerı gectı

Shot with DSC-W70 at 2007-07-17

Shot with DSC-W70 at 2007-07-17
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
biraz daha çaba harcayıp bizi yazılarınlada aydınlatsaydın daha güzel olurdu. burası neresi, festivalin tam adı nedir,nerededir, bu resimdekiler kimler, yapılan etkinlikler neler havada kalmış.....

Haklısın hocam mekan düzce güzeldere Türkiyenin sayılı şelalelerinden. Enduroclub festivali. Bildigin atraksiyonlar yapıldı. Git kampını kur gez doga güzel tesisler var. Tek sorun bira yoktu.
biker hocam bidaya tanışırız inşallah, bekleriz buralarada.
diger arkadaşlarada teşekkürler.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
dsc0018ds3.jpg


Bu resimdeki çadırın içinde bi şeylerle ugrasan benım arkadaşlar.. Harika bi organizasyondu emegi gecen herkese binlerce teşekkürlerr..

@ODUNCU Abi sen bıyıklı olan mısın resimlerdeki??

Eger o isen Ateşin yakıldıgı gece seninle birlikde yanyana oturmustuk tahtanın üstünde...:)
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
@ODUNCU Abi sen bıyıklı olan mısın resimlerdeki??

Eger o isen Ateşin yakıldıgı gece seninle birlikde yanyana oturmustuk tahtanın üstünde...
hadi canım evet hocam benim, bak içimden bi ses demiş laf at şu çocuga tanış çıkacaksınız diye ama sen suskun ben suskun olunca böyle oluyor işte.
Neyse tanıdık artık bidaya olmaz heralde aynısı.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
tamam abicim tanıstık artık... Kimseyi tanımadan geziye gidince boyle oluyo demekki.. Neyse ilerideki gezilerde görüşmek üzere abicim.. Selamlar Hoşçakal...:rendeer:
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ne kadar güzel bir yer yaw
ben gittim taa ayvalığa, böyle çadır kuracak bir yer yoktu valla
inanın böyle bir yerde çadır kurmanın zevki başkadır
çok hoşuma gitti gerçekten...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
:rendeer::rendeer::rendeer:DoĞa HaRiKaSı :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2
Evet bende oradaydım hehehe.
birkaç fotoğrafta ben ekleyeyim.:)
Cumartesi sabah saat:04:30 sularında kamp alanına indiğimizde yorgunluktan ve uykusuzluktan motorları ön lastikler sökük vaziyette apar topar indirip hemen uyumaya koyulduk.Ve sabah ilk iş önce nuh ustanın ön lastiği taktık sonrada benimkini.:)
y1pV0icZJP8OmB_Vw3Qfxp3gF2mvDYw-Bwrjb0LELxXqedcU4zov8N99irTKJDtaHyB9aJDTvUfU2Y

y1pV0icZJP8OmAA7XJr-zePxeguvxlfFhgChcYPxVJC8Koc7RFLgEobux_CqpMlJCwZ-X_G4Xx-f94

Açlığa daha fazla dayanamıyoruz ve metin çetin abileri bekleyemeden önden aparatifde olsa kahvaltıya koyuluyoruz.:)
y1pV0icZJP8OmAm6WsZI2WdyfEUdfbX9MhXKGPSgm10VV9KHLv9gD3JLYetCyf2MlLfQgtYhStxSPw

Çekirge nedim abi ayağının bandajını tazelerken oturacak yer bulmakta hiç zorlanmadı.:)
y1pV0icZJP8OmCPW-1XQJv0XUO_YMS6rc7xdmqjhy3tkSK6EWQH92lbPjS-5epRxeP9qXeFUGfeRcs

nuh usta ve ben
y1pV0icZJP8OmCw0NMCBzE0zC5XYILAPFYyTiAhK36wMTc7kZV5FB8UhgNgML2qGVywR7eyp6BenfI

Nuh usta guzel doktorları görünce birden aklına kırık baş parmağı geldi..:):)
Şaka bitarafa Sağolsun doktor arkadaşlar gayet nazik,sıcak ve ilgiliydiler.Ayrıca onlarada teşekkürler..
y1pV0icZJP8OmCmWOvrkjeX5MiN2RY5DX_K8QyH8UXg7arn5mEC0tfjYbg3bE6-Mmm_RpV7-lO88eA

y1pV0icZJP8OmCbLvsXEgOPyw7IuQ02gEmVN2TqGG9PYI201IkbU-SRGDwX_tmlMaqBClTugP5m_00

Evet yaşlı kurtlar ve ben.:)
y1pV0icZJP8OmAhNYa7N6OovAeF15VA1gFXjLZB4If445XtliUnoMzxdaRNxqNe7-JrfhC8q5jTi6c

y1pV0icZJP8OmA2WS5ZN6hsNjD0HwpCvgseLXRsBZrOCR7MyA8jhmo8k4avnm87Zyl_0wtVrkAJUPs

Veeee metin çetin usta çiftalan kavurmasıonın başında.:)
y1pV0icZJP8OmBX7WQj7dgRRg-Hei5kPJKxs8sTVLWGXImmmHjEjn9v3_PDgrdRtJQOLBHTuK9W3QA

Kavurma team.:):)
y1pV0icZJP8OmBcmZPvEEKR0rRW9fOYiiAxmx4XqQn7DPX-DSsI6QaxT_PE5zThQzbj95FYwfJrsK8

y1pV0icZJP8OmDjDlpYuXo9zgDnauW7BEXdkRrefk-CnbnFT7eZUxUPCQbim1c6AIJJvS8D3xTwNKQ

y1pV0icZJP8OmAROwidHC-AuyNTEVRHh9u6xuS8e8Ynk1E8554t-ELVsd6DBhAFJNFG-aZzyZh1pDk

İşte kavurma afiyet olsun.:)
y1pV0icZJP8OmAthR-yo9Wgq4pg8I626VSEbKuL-gvI02lxG31T6uRUKfuexoQa5Wifsa3gB2kInvk

y1pV0icZJP8OmDoR6SKtwOiTc5VcNAa4GYtScR-C3cPnbJfgBc4g4s5WnaAdcMGYTOSK90ctSctZ_g

Pazar sabahından görüntüler Cem kötü yakalamış bizi.:):)
y1pV0icZJP8OmCCAVRXfbcFAynjEovSxTl_FVu_6KYhC2C2zMV6pfb-Ss7KppAJzGYXvjJbN_YDKBk

Şelaleye doğru yoldayız.
y1pV0icZJP8OmD2nWuydjzV1EME7lBmVyPrcm5AsP-iEidljF-xbMhTN9yDRrHC8PDAj5Zapcdw7ns

Suya girmenizi tavsiye ederim insanı çivi gibi yapıyor.:):)
y1pV0icZJP8OmCAQup7N17ZvmbOBF6WetxO1xUMqSjlBDoIb7QNX9ECalTgEi14r4cQzapI9UGp0wI

y1pV0icZJP8OmBMPtMDT6m3VoyRSyhEdH1eejQE3iwFenlwM6rPCKnhhG3LmpwHRVyowgRu3BHas6U


Tekrar organizasyonda emeği gecen herkese çok teşekkür ediyorum unutamayacağım anlar yaşadım ve dostlar kazandım....
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
9
arkadaşlar bu kadar güzel organizasyon olmaz resimleri paylaştığınız için teşekürler

motorumu yenilemek istiyorum endro alıcam bana tavsiyelerinizi bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
güzel bir gündü bende ordaydım,sabah 7 de çıkıp akşamın 20 sinde 550 km yol yapmak ta güzeldi,paylaşımın için saol.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2
güzel bir gündü bende ordaydım,sabah 7 de çıkıp akşamın 20 sinde 550 km yol yapmak ta güzeldi,paylaşımın için saol.

Dostum yanılmıyorsam sizi gördüm biz dönüş için hazırlanırken siz 2 arkadaş kırmızı cbf lerle gelmiştiniz yanılmıyorsam..:)

arkadaşlar bu kadar güzel organizasyon olmaz resimleri paylaştığınız için teşekürler

motorumu yenilemek istiyorum endro alıcam bana tavsiyelerinizi bekliyorum

Dostum öncelikle alacağın motora nekadar para ödeyebilirsin o önemli tabi,Sonrasında sana tavsiye edilecek motor bulmak kolay..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2004
Mesajlar
222
güzel bir gündü bende ordaydım,sabah 7 de çıkıp akşamın 20 sinde 550 km yol yapmak ta güzeldi,paylaşımın için saol.

dostum sızınle gecıstık galıba donuste ızmıte 10 km falan kala ıkı tane cbf 150 gectı yanımızdan bızde 3 tane enduro ıle gıdıyoduk ızmıtten ayrıldık
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst