birkaç fotoğrafta ben ekleyeyim.

Cumartesi sabah saat:04:30 sularında kamp alanına indiğimizde yorgunluktan ve uykusuzluktan motorları ön lastikler sökük vaziyette apar topar indirip hemen uyumaya koyulduk.Ve sabah ilk iş önce nuh ustanın ön lastiği taktık sonrada benimkini.
Açlığa daha fazla dayanamıyoruz ve metin çetin abileri bekleyemeden önden aparatifde olsa kahvaltıya koyuluyoruz.
Çekirge nedim abi ayağının bandajını tazelerken oturacak yer bulmakta hiç zorlanmadı.
nuh usta ve ben
Nuh usta guzel doktorları görünce birden aklına kırık baş parmağı geldi..


Şaka bitarafa Sağolsun doktor arkadaşlar gayet nazik,sıcak ve ilgiliydiler.Ayrıca onlarada teşekkürler..
Evet yaşlı kurtlar ve ben.
Veeee metin çetin usta çiftalan kavurmasıonın başında.
Kavurma team.

İşte kavurma afiyet olsun.
Pazar sabahından görüntüler Cem kötü yakalamış bizi.

Şelaleye doğru yoldayız.
Suya girmenizi tavsiye ederim insanı çivi gibi yapıyor.

Tekrar organizasyonda emeği gecen herkese çok teşekkür ediyorum unutamayacağım anlar yaşadım ve dostlar kazandım....