teşekkür ederim zannedersem eş dost akraba aracılığıyla yapacaklar ben yandıktan sonra gittiğim'de sağolsun bayağı bir kalabalık eş dost vardı! patronumun gözleri yaşlıy'dı belli etmemeye çalışıyordu elimi tuttu sarıldım ikimiz birden gözlerimiz yaşlı' kül olmuş cafe'ye baktık ve içimiz'den pes etmeyeceğiz dedik gerçekten patronlarımı tanımanızı isterdim hayatım'da en rahat ettiğim sevgi dolu insanlar 'cevat abi'cim hayallerimiz gerçek olacak bak göreceksin yayla cafe daha süper olacak çünkü orada aile var sıcaklık var kardeşlik var hizmet var!!!Kemer Olymposda yanan Kadirin ağaç evlerinin yapımının bir an önce tamamlanabilmesi için müdavimleri tarafından ödemeli erken rezarvasyon yaptırıyorlardı. Sizin cafenin müdavimleride böyle birşey yapabilir.
Geçmiş olsun.
çok teşekkür ederim :rendeer: inşallah yapacağız bir organizasyon çok üzüldüm MT yi çok bekledimGeçmiş olsun.Cana geleceğine mala gelsin.Nasıl olsa bi şekilde düzeltilir.Ogün'cüm kendilerine gelince bir organizasyon yaparsan bizimde çorbada tuzumuz olur.
