7 aydır çalıştığım yayla cafe yandı

Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Ogün abi geçmiş olsun. Çok üzüldüm.... :pale: En kısa zamanda telafi edileceğine eminim.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sizlerin sevgisi ilgisi beni çok mutlu etti sağolun ! toni sağol babacım rabbim hepimizin işin'de gücün'de hayırlar vesile etsin hayatın zorluklarını sabır ve sevgiyle aşacağız inşallah !
sağlık sıhhat diliyorum tüm motosiklet'ci kardeşlerime abilerime ........
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ogun kardeş çok geçmiş olsun :pale:
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
sağol necdet'im abicim şaka gibi az önce bir arkadaşım aradı programa gelelim diye inanamadı! dedimya bir varmış bir yokmuş ....canlar sağolsun
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Geçmiş olsun. Dilerim en kısa zamanda eskisindende güzel bir halde görürüz.
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Kemer Olymposda yanan Kadirin ağaç evlerinin yapımının bir an önce tamamlanabilmesi için müdavimleri tarafından ödemeli erken rezarvasyon yaptırıyorlardı. Sizin cafenin müdavimleride böyle birşey yapabilir.

Geçmiş olsun.
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Tekrar tekrar geçmiş olsun kardeşim.Şimdilik elimizden daha fazlası gelemese de bukadar insanın iyi dilekleriyle en kısa sürede herşeyin yoluna gireceğini umuyorum.Her işte bir hayır vardır,inşallah en kısa sürede bomba gibi bi mekanla tekrar burada davetini okuyor olacağız
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Geçmiş olsun.Cana geleceğine mala gelsin.Nasıl olsa bi şekilde düzeltilir.Ogün'cüm kendilerine gelince bir organizasyon yaparsan bizimde çorbada tuzumuz olur.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Kemer Olymposda yanan Kadirin ağaç evlerinin yapımının bir an önce tamamlanabilmesi için müdavimleri tarafından ödemeli erken rezarvasyon yaptırıyorlardı. Sizin cafenin müdavimleride böyle birşey yapabilir.

Geçmiş olsun.
teşekkür ederim zannedersem eş dost akraba aracılığıyla yapacaklar ben yandıktan sonra gittiğim'de sağolsun bayağı bir kalabalık eş dost vardı! patronumun gözleri yaşlıy'dı belli etmemeye çalışıyordu elimi tuttu sarıldım ikimiz birden gözlerimiz yaşlı' kül olmuş cafe'ye baktık ve içimiz'den pes etmeyeceğiz dedik gerçekten patronlarımı tanımanızı isterdim hayatım'da en rahat ettiğim sevgi dolu insanlar 'cevat abi'cim hayallerimiz gerçek olacak bak göreceksin yayla cafe daha süper olacak çünkü orada aile var sıcaklık var kardeşlik var hizmet var!!!
bu mübarek günde dualarımız 'ezginlerin 'mahsunların 'caresizlerin güçsüz kalanların 'hastalarımızın hayatını kaybeden atalarımızın 'hayata atılan çocuklarımızın 'kardeşlerimizin güzel günlere varması için olsun dilerim....
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
Geçmiş olsun.Cana geleceğine mala gelsin.Nasıl olsa bi şekilde düzeltilir.Ogün'cüm kendilerine gelince bir organizasyon yaparsan bizimde çorbada tuzumuz olur.
çok teşekkür ederim :rendeer: inşallah yapacağız bir organizasyon çok üzüldüm MT yi çok bekledim:pale: inşallah kısa sürede cafe'miz yapılır hep beraber toplanırız sevgilerimle....
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
geçmiş olsun...tesellimiz can kaybının omaması inşallah eski haline kavuşursunuz...
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
çok geçmiş olsun dostum.
üzüntünü anlıyor ve paylaşıyorum.
daha kötü felaketlerle karşılaşmaman dileklerimle.
sağlıcakla kal.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
çokk gecmiş olsun..insallah en kısa zamanda eski haline kavusur.tekrar gecmiş olsun
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
ilginize desteklerinize çok teşekkür ederim! az önce yayla 'daydım yavaş yavaş temizliğe başlamışlar kısmetse yarın demir doğramalar gelecek en kısa zaman'da eş dostun desteğiyle eskisinden daha güzel bir hale geleceğine inanıyorum sağolsun patronum çok sevilen bir insan onu yalnız bırakmıyorlar!
patronum bana ogün'cüm burada yanmayan birşey söyle dedi! bende herşey yandı abi dedim! inanamayacaksın bakın aşşağıda çok mutlu oldum duygularımızı'kimliğimizi 'özümüzü kaybetmediğimiz sürece başarılmayacak birşey yoktur bu mübarek gün dilerimki rabbim herkezin ailesini ocağını çoluğunu çocuğunu kötülükler'den korusun çok teşekkür ederim sevginize.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Çok geçmiş olsun, can kaybı olmaması en azından teselli kaynağı.
İnşallah kısa sürede onarılır ve yeniden hizmete açılır, çok güzel bir yerdi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst