690 Enduro geldi hoşgeldi:)

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Güle güle kulan tayfun kardeşim. Bende motorsuzum bu ara kaşıntım tavan yapıyor bakalım neyle haklanıcaz :)
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1190 Adventure a geçme zamanı geldi
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Guzel makina agrasif enduro :cat:

Ktm nin gomleklerinin turkiyede yapildiginizi biliyormusunuz ozellikle 1190 tr de uretim yapilmasi guzel :cat:

Param olursa ihs bende 990 smt KTM ALCAM
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Evet çok güzeldi.İyi zamanlarımız olmuştu kendisi ile.
Tekstil konusunda bir çok ünlü markanın üretimini yapıyoruz.Teknoloji ve iş gücü konusunda kaliteliyiz.Bizim sıkıntımız marka yaratmak malesef.O konuda zayıfız.

Smt'yi tavsiye ederim:)

Guzel makina agrasif enduro :cat:

Ktm nin gomleklerinin turkiyede yapildiginizi biliyormusunuz ozellikle 1190 tr de uretim yapilmasi guzel :cat:

Param olursa ihs bende 990 smt KTM ALCAM
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
ben de tam "lan yine mi" demeye gelmiştim :mrgreen:
herhalde demişimdir de yine güle güle kullan :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst