690 Enduro geldi hoşgeldi:)

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Herkese selam,

Kısa bir araştırma yaptıktan sonra geçen hafta 2010 model bir 690 Enduro R almış bulunmaktayım.Daha önceki 690 Sm ve 690 Duke e göre farkı belirgin olarak hafif olması ve deposunun arkada olması.Bu sebeplede nerdeyse her viteste tek teker yapmak mümkün:)
Dün biraz test etmek amaçlı İzmit'e kardeşim Yıldırım ile gidip gelerek yaklaşık 250 km yol yaptık.Selesinin Jel sele olmasın rağmen çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim:) Yakıt ölçümü ise uzun yolda 110 km için 22 tl gibi güzel bir sonuç çıktı şimdilik.
Resimler çok iyi olmasada bir kaç fotoyu seyirlerinize sunarım

Hoşçakalın:king:

i1my.jpg


kzya.jpg


eruz.jpg


q9ew.jpg


q9ew.jpg


4i4b.jpg


nt0a.jpg


t7az.jpg


ppcx.jpg


vkgs.jpg


mnrh.jpg


hxfv.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
kilo almışsın üstad sanki biraz..

güle güle kullan...SM daha güzel bana göre:)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Hehe tüh yakalandık,evet aldım baya kışın.Spora başladım şimdi umarım eritirim göbeği:cherry:

Diğeri çok çok zevkli bence de.Benim eski 640 süpermoto jantı takmıştım,kardeşimin motoru satında o 640'ı aldı.Ben de buna süper moto jantı takmayı düşünüyorum.

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst