- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam,
Kısa bir araştırma yaptıktan sonra geçen hafta 2010 model bir 690 Enduro R almış bulunmaktayım.Daha önceki 690 Sm ve 690 Duke e göre farkı belirgin olarak hafif olması ve deposunun arkada olması.Bu sebeplede nerdeyse her viteste tek teker yapmak mümkün
Dün biraz test etmek amaçlı İzmit'e kardeşim Yıldırım ile gidip gelerek yaklaşık 250 km yol yaptık.Selesinin Jel sele olmasın rağmen çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim
Yakıt ölçümü ise uzun yolda 110 km için 22 tl gibi güzel bir sonuç çıktı şimdilik.
Resimler çok iyi olmasada bir kaç fotoyu seyirlerinize sunarım
Hoşçakalın:king:
Kısa bir araştırma yaptıktan sonra geçen hafta 2010 model bir 690 Enduro R almış bulunmaktayım.Daha önceki 690 Sm ve 690 Duke e göre farkı belirgin olarak hafif olması ve deposunun arkada olması.Bu sebeplede nerdeyse her viteste tek teker yapmak mümkün
Dün biraz test etmek amaçlı İzmit'e kardeşim Yıldırım ile gidip gelerek yaklaşık 250 km yol yaptık.Selesinin Jel sele olmasın rağmen çok rahat olduğunu söyleyemeyeceğim
Resimler çok iyi olmasada bir kaç fotoyu seyirlerinize sunarım
Hoşçakalın:king: