- Katılım
- 4 Nis 2011
- Mesajlar
- 1,752
- Konu Yazar
- #41
Teşekkürler,umarım.
Hayırlı olsun güle güle kullan. Kazasız belasız inşallah.
Hayırlı olsun güle güle kullan. Kazasız belasız inşallah.
Hayırlı olsun.
Yine yeni yeniden ktm diyosun :mrgreen: güle güle kazasız belasız kullan :wiinkk:
Güle güle kulan tayfun kardeşim. Bende motorsuzum bu ara kaşıntım tavan yapıyor bakalım neyle haklanıcaz![]()
Hayirli ugurlu olsun cok guzel makine massalah
1190 Adventure a geçme zamanı geldi
Büyük makine pek sevmiyorum.Şu an trafikte engel tanımıyorumAma ileride belki olabilir fiyatları düştüğü vakit.
Guzel makina agrasif enduro :cat:
Ktm nin gomleklerinin turkiyede yapildiginizi biliyormusunuz ozellikle 1190 tr de uretim yapilmasi guzel :cat:
Param olursa ihs bende 990 smt KTM ALCAM
Hayırlı Olsun.
Allah Kaza Bela Vermesin..