64 HF 515 Sadelikten Gelen Güzellik..

Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Sadelikten gelen güzellik. Abartlılı modifiyelerden hoşlanmam. Sade ve güzel olcak. Bende keyfime göre bişeyler yaptım. Yapamayada devam ediyorum. Yarın bakıma girecek yağ ve buji değişecek. Yeni korna takılacak. Gitmişken motorumun yaylarını kestireceğim. Çok yüksek geliyor. Basık severim. Şu an bakınca leylek gibi. Sorun yaratır mı? İşte yaptıklarım ve fotoğraflar.. :)

-Xenon Far 8000k
-Şerit ledler
-Yeni jantlar
-Ön kapağı CF kaplma(kendi yapımım)
-Far karartma(kendi yapımım)
-Üstündeki yazıları söktüm
-Gösterge ışıklarını beyaza çevirdim(led taktım)
-Aynalarımı sökmedim :mrgreen:

İşte fotolarr:

429281_363157977057811_685134753_n.jpg

432284_363158120391130_936544258_n.jpg

431464_363158070391135_744131709_n.jpg

421053_363158333724442_407658308_n.jpg

427095_363158457057763_1101200054_n.jpg

535593_391622967544645_906272143_n.jpg

Gezerken:
579948_407943982579210_427608717_n.jpg


Basık nasıl olacak diye deneme yaptım:
541462_369850716388537_1124364173_n.jpg

539595_369850743055201_600659481_n.jpg

534810_369850763055199_527250758_n.jpg


Olumlu ve olumsuz yorumlarınızı bekliyorum :)
 
Katılım
30 Ocak 2012
Mesajlar
69
Dediğin gibi temiz ve sade ama yere çok yakın en ufak bir engel hayatına malolabilir veya cebine yine kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Teşekkürler. Hızlı kullanmıyorum. Sadece şehir dışı yollarda hızlanıyorum. Sorun olmaz :)
 
Katılım
5 Ara 2011
Mesajlar
1,227
hayırlı olsun...ama fazla sade olmuş...sen beğendiysen no problem...güle güle kullan...
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Teşekkürler. Fazla sadeyse başka neler yapayım. Ben yapacak bişey bulamadım :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2012
Mesajlar
361
wayy sende bendensn dostum galiba:) aynaları sökmedim yazısına bayıldım:):):) ama kaskı koluna takıyn dmi bnm gbi:)
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
aneeee bu modellerde ayna varmıydı :mrgreen: tekerin düz bassın kazasız belasız sürüşler motorun çok güzel :)
 
Katılım
9 Kas 2010
Mesajlar
83
Sağolun :) Bu gün yeni korna taktırdım ve yağı değiştirdim :) Yarın sabah motoru basacağız sürüngen olacak :) Ama basmayı nasıl yaparız. bu konuda yardım lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst